Bilder och film från Dragon Age

Medlem

Med tanke på tidigare trailar så tycker jag den här var bra, att bara tänka på den här är rätt naivt, inte precis som att nån av er kan tro att de bytt från djupt RPG till hack 'n slash bara pga den här trailern, eller?
I vilket fall som helst så har iaf inte jag ngt emot stora slag och stora monster i Fantasy-tema.
Vad gäller kvinnorna i spelet så kan jag hålla med om att det är lite överdrivet "rent" allting.. I det här temat borde det vara smutsigt och rått, kan inte göra ett spel som är båda de sakerna i alla andra aspekt och sen under natten med nån brud är allt rent och vackert, möjligtvis om det var en alv mitt i skogen vid ngt vattenfall eller så men men..

Inaktiv

Suck! Vad kan man förvänta sig av det här spelet? Ännu ett hack 'n slash konsol-aktigt skit spel? Hade så höga förhoppningar om att Dragon Age skulle bli något av samma stuk som mäktiga Balders Gate. Men efter varje trailer som Bioware släppt har mer och mer hopp försvunnit.

Medlem
Skrivet av frgul006:

Galet opassande musik till en annars awesome trailer... Marilyn Manson är inte direkt det första man kopplar till medeltid och drakar.

Passar inte alls ihop med vad jag förväntar mig av spelet. Kanske inte helt opassande till denna trailer, dock, var ju bara köttande rakt igenom.

Skrivet av Desmin:

Suck! Vad kan man förvänta sig av det här spelet? Ännu ett hack 'n slash konsol-aktigt skit spel? Hade så höga förhoppningar om att Dragon Age skulle bli något av samma stuk som mäktiga Balders Gate. Men efter varje trailer som Bioware släppt har mer och mer hopp försvunnit.

Jag blir också orolig när jag ser en sån här trailer. Hoppas verkligen spelet inte gjorts om till bara hack-n-slash.

Vad jag hoppas är att de bara gjort en "tuff trailer" som lite följer det som händer under storyn i spelet, men där gameplay är ganska annorlunda mot det de faktiskt visar upp.

Skrivet av Mesmerize:

Spelet ser ut att vara grymt tills det att man kollar in "in-game" filmerna tyvärr, verkar lite stel imo.

Är nog lite det jag hoppas på, inte det att det ska vara stelt, men att spelet inte bara är hjärndött köttande.

Medlem

Lade märke till en "intressant" detalj; den här trailern, som hos FZ kallas "sex och blod" (och som kallas något liknande även på ett antal engelskspråkiga siter), heter "Vengeance Trailer" på Biowares site (http://dragonage.bioware.com/gallery.html).

Man kan ju fråga sig i vilket steg som trailern fick ett nytt namn egentligen.

Hur som helst känns det, efter att ha tittat på några andra trailers på Biowares DA-site (där det ändå finns med en del gameplay) som att detta är just ett hopkok av köttande som har väldigt lite med gameplay att göra.

123
Skriv svar