Medlem
Skolstart

Jag har faktiskt inte koll på när skolorna i sverige börjar efter sommarlovet iår. Jag ska börja mitt första år på gymnasiet och jag måste veta ungefär när skolorna börjar, någon som vet?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

gymnasiet börjar ungefär mellan augusti och september, var det ett bra svar?

Den informationen får man av skolan, eller?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Tydligen så är den tidigaste starten på höstterminen den 11:e augusti och den senaste 25:e...vilket är synd för att jag har blivit erbjuden till att åka till spanien mellan den 20:e och den 27:e. samtidigt vill man ju inte missa första dan på gymnasiet.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:

Tydligen så är den tidigaste starten på höstterminen den 11:e augusti och den senaste 25:e...vilket är synd för att jag har blivit erbjuden till att åka till spanien mellan den 20:e och den 27:e. samtidigt vill man ju inte missa första dan på gymnasiet.

äsh första dan är inte så himla viktig, själv försov jag mig ca 1 timme då

Medlem

Hmm, för mig är det tvärt om, jag har inte riktigt koll på vilken dag/tid jag tar studenten på

Tror jag lär märka det iofs


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv

Skolorna jag jobbar på startar 27 augusti. Är dock högskolor, but still.

Medlem

Jag börjar 18:e Augusti. Som sagt, det varierar från olika delar av Sverige.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar