Läckage från Duke Nukem Forever

Robot
Medlem
Läckage från Duke Nukem Forever

Mysigt Ge oss Duke, nå är man bra dum om man inte tar över det där projektet som speltillverkare...EPIC!

Medlem

Man blir bara mer sugen ,vill spela!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kantutjämning -100000

Är ju inte bara för valfritt företag att "ta över" Duke. Brouououossard äger väl fortfarande rättigheterna?

Medlem

Så vackert och samtidigt så sorgligt.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Vill spela! Vill ha!

Spelet har ju allt! snygga brudar,feta vapen, miniatyr banor och bossar!!
AWESOME!

och mini spel >.<

Medlem
Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Kantutjämning -100000

Är ju inte bara för valfritt företag att "ta över" Duke. Brouououossard äger väl fortfarande rättigheterna?

Skrivet av FZ:

Noterbart är att Take Twos presstalesman Alan Lewis talar i imperfekt. Företaget behåller dock utgivningsrättigheterna för spelet.

Medlem

Asså snacka om att strö salt i såren... Jäkla tortyr....

Medlem

En del saker där såg ju fett bra ut, på ren svenska. Nog för att faktumet att de nu till slut lagt ned det skulle säga en del om dess kvalité, men tusan om inte det här ser coolt ut.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Nu börjar det verkligen likna ett PR jippo, inte 3D realms då utan stormen kring duke nukem forever, jag menar det har ju läckt rätt friskt de två senaste dagarna typ. Bra mycket mer än det visats på 13 år sammanlagt haha...

Spelet kanske är klart


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Varför känns det här som ett genialt drag av utgivaren? Jag menar hur mycket PR får dom inte nu då? Spelet kommer ut utan tvivel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Lite sorgligt, man har ju gått och väntat på det här spelet sen Quake 2. Men man får väl ta och trösta sig med High resolution pack till Duke nukem 3D.
[http://hrp.duke4.net/download.php]

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Varför känns det här som ett genialt drag av utgivaren? Jag menar hur mycket PR får dom inte nu då? Spelet kommer ut utan tvivel.

Mjo ifall det bara finns någon som är villig att överta projektet så kommer det.

Hoppas verkligen det. Duke Nukem är nostalgi. :heart:

Inaktiv

Det här måste ju bara vara en PR-kupp. Åtminstone så hoppas jag på det i alla fall.


signatur

War never changes.

Medlem

Spelet har gått guld, är redo att släppas och därför stängs studion!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Dom verkar ju inte bara suttit och rullat tummarna, dom har faktiskt gjort en del...

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Spelet har gått guld, är redo att släppas och därför stängs studion!

Helt klart!

Medlem

@Shrudder
lol. Precis. Dom har åstadkommit sitt mål.

Medlem

Come get some!

Gamle Duke kommer, det hade vart spelvärldens största miss att inte släppa det. Och till alla whiners som gnäller om att det inte ser snyggt ut och det inte är state of the art hit och dit och ingen snygg shader här och där, ni har inte förstått vad spelet går ut på, det är varken att vara snyggast eller mest nyskapande. (en liten hint till som betygsätter oxå).
Nostalgi är ordet.

I vilken shooter får du raspla ur dig störtsköna svordomar, se schysta brudar, en hjälte som är mer uber än Arnold, spränga aliens åt skogen, spela flipperspel, pissa på aliens som du slitit skallen av och samtidgt en störtskön story som många många spel har härmat sen duke 3d kom.

Duke kommer bli precis lika bra som orginalet, om inte bättre. Utan tvekan, och det kommer ut. Har väntat sen orginalet kom, kan lika gärna vänta tills grabbarna blir klara med det.

Always bet on duke.

Medlem

Jag köpte Duke Nukem 3d när det begav sig och fullkomligt älskade det spelet. Visst var det mycket charmigt, men min spontana reaktion kring Forever är att det inte ser speciellt ut överhuvudtaget. Finns ett antal andra FPS som ser väldigt mycket mer intressanta och unika ut. Har de inte producerat mer på 10 år?

Medlem

Det vore ju skandal om inte någon tar över och ser till att spelet släpps, men dem får nog skynda sig innan utvecklingsteamet hinner upplösas helt och hållet.
Jag tyckte faktiskt spelet ser mer intressant ut efter att ha sett de här screenshotsen än videomaterialet som släpptes igår.

Medlem

Ingen har ju sagt att Forever lagts ner bara 3D realms.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av klossen:

Ingen har ju sagt att Forever lagts ner bara 3D realms.

tror inte de har utalat nått om det

JAG VILL HA DIG NU DUKE!!


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Fan va fett!!!
Insta buy hade det vart här iaf!!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Ser så bra ut ju.

Som fler har sagt, hoppas detta är en Pr-kupp.

Duke i mitt hjärta.

Medlem

Kom igen nu FZ, samla allt ni kan hitta här nu! Alla ingame filmer från forever alla bloggar alla bilder allt ni kan komma över! så man kan gå igenom allt:D

Ser ju ut som att de är väldigt nära ju! Längtar som bara helvete:(


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ser betydligt bättre ut än jag förväntat mig. Riktigt synd att det läggs ner.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Å när men ser det här så blir man så jävla sugen att få spela det

Medlem

fan ena blogglänken redan borttagen

12
Skriv svar