X-Men Origins: Wolverine

Robot
X-Men Origins: Wolverine

Logan. Vem kan låta bli att beundra denne best vars kropp är helt fullpumpad med påhittad metall? X-Men Origins: Wolverine har av utvecklarna lovordats som filmspelet som inte suger. Stämmer det? Läs vidare så får du reda på huruvida så är fallet.

#x-men-origins-wolverine, #god-of-war, #ninja-gaiden-1, #50-cent-blood-on-the-sand, #the-lord-of-the-rings-the-return-of-the-king, #duke-nukem-3d, #raven-software


X-Men Origins: Wolverine testat

Jag har testat detta spel och det är mycket lovande


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Har spelat demot och tycker att det är riktigt underhållande... Dock blev jag nyfiken på det du sa om Ninja Gaiden... Är det värt att inköpa om jag tycker att det är skoj?

Medlem

Djäklar det här trodde jag aldrig. Dom flesta filmbaserade spelen brukar ju få 2/5 o neråt. ^^

Medlem

Sjukt roligt spel, satt i dagar när det kom och bara hackade

Inaktiv

Själv köpte jag PC-versionen men kör med en 360 kontroll inkopplad.

Mycket bra spel, håller med recensionen. Blodigt, snyggt och underhållande.

Enda missen är en typ av boss i två varianter som återkommer lite för ofta och är tråkig i längden (tar lång tid att döda, men inget motstånd).

Spelet blir bara bättre ju längre det går, en av bossarna man slåss mot är enormt episk i känsla.

gnu
Medlem

mycket roligt spel, riktigt långt också

Medlem

Kul med ett positivt omdöme för en gång skull... Filmen var väldigt bra, inte som de andra i serien, men det var inte heller meningen...

Medlem

dålig recension

och ett dåligt spel

Inaktiv

Roligt med ett högt betyg. hör till det ovanliga:)

Medlem

Ett bra filmspel har inte skådats sen Butcher Bay's dagar, det här måste testas

Medlem

Var med grabben oss en polare då jag slog på detta spel till honom. hehe var direkt inget barnspel så han såg inte mer än 30 sek av introt. nåja blir nog ett lir för pappa. såg iaf lovande ut.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av tavener:

dålig recension

och ett dåligt spel

Jag kontrar med dålig kritik. Utveckla gärna.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av tavener:

dålig recension

och ett dåligt spel

Jag kontrar med dålig kritik. Utveckla gärna.

ne. Den var bara helt enkelt dålig.

Inaktiv

vad hande med plus och minus? jag orkar inte lasa hela ju! "I'm a cunt, I know"

Medlem

rikigt härligt" slippa tänka så mycket vålda på som fan men ändå roligt å blodigt" lir ^^
bästa film lir sedan ridick. lite enformigt men det väger alla coola finishers å area kills upp ^^

Medlem

"...tåla när någon vrider om hans bröstvårtor."


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

va hände me dåliga och positiva sidor om spelet ?

Filmen sög med tanke på hur dålig cg de använde, hoppas de putsar på den till dvd. Men att spelet här skulle få så högt? kanske värt att testa då...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

Filmen sög med tanke på hur dålig cg de använde, hoppas de putsar på den till dvd. Men att spelet här skulle få så högt? kanske värt att testa då...

Prova att se den färdiga filmen, inte en WP.

Medlem

Givet köp, fast vart är +/- delen?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Testade demot o vart väldigt överraskad över hur kul det va, ja menar spel baserade på film brukar suga. Tummen upp för detta spel, blir ett köp vid senare tillfälle när man har råd

Medlem
Skrivet av poliiz:

vad hande med plus och minus? jag orkar inte lasa hela ju! "I'm a cunt, I know"

Jag orkade inte skriva hela.

Nej men, jag sitter också och undrar samma sak. Vi måste be till de stora urmakterna i bergen tillsammans. Visa oss vägen, o du barmhärtige.

EDIT: Tydligen hörsammade någon kallelsen.

Skrivet av tavener:
Skrivet av spiken:
Skrivet av tavener:

dålig recension

och ett dåligt spel

Jag kontrar med dålig kritik. Utveckla gärna.

ne. Den var bara helt enkelt dålig.

Grattis, du vann precis pris för bästa kritiker. Ett bad i lapskojs på valfri ålandsfärja står på spel, om du bara skriver ner ditt kreditkortsnummer och mailar till...

Konstruktiv kritik efterfrågas alltid, men lilla du, nu får du allt sluta plocka körsbär i grannens trädgård.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

"Om du hamnar i extrem knipa är det bara att använda dina superkrafter för att hitta ett hörn och gömma dig. Varefter du på typiskt Wolverine-vis sitter och hoppas på att fienden inte hittar dig förrän din hälsa är på topp."

Precis som alla andra action-spel nu för tiden. Tråkigt att det har blivit så.

Hur som helst så är jag sugen på detta lir. Fast plånboken säger annat dock.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

tycker det står för lite om striderna. annars bra gjort
får en jävla lust att testa spelet


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

va hände me dåliga och positiva sidor om spelet ?

Vill också se +/- delar. Det förgyller liksom en recension och pekar ut saker som kan vara bra att veta och avgörande inför köp.


signatur

Rawr

Medlem

Oj oj oj ett film spel som får en 4:a. Kanske är ett av få bra film spel då


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

PLUS: "Grafiken". w000t? När jag spelade det var det inte alls snyggt enligt mig. Men grymt kul är det allt


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

PLUS: "Grafiken". w000t? När jag spelade det var det inte alls snyggt enligt mig. Men grymt kul är det allt

"och även grafiken är på topp, om det inte vore för vissa Duke Nukem 3D-texturer. "

Så, överlag är det snyggt, men vissa texturer ser ut som. Tja, "balls of steel".


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Finns det till PC och isåfall, demo??


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

123
Skriv svar