X-Men Origins: Wolverine

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

Filmen sög med tanke på hur dålig cg de använde, hoppas de putsar på den till dvd. Men att spelet här skulle få så högt? kanske värt att testa då...

Hahahah :heart:
Tack, det gjorde min natt, nu kan jag sova gott!

Bara utifall någon inte förstod: Vincent såg versionen som ännu hade minst en månad kvar av utvecklingstiden, dvs en version där effekter som CG, ljud, scener med mera fattas, sedan klagar han på att effekterna var dåliga.
Bra där!

Som någon nämnt tidigare; pröva vänta tills filmen är KLAR och släppts, sedan kan du klaga om du vill...


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Kan inte mer än hålla med recensionen.

Fans av hack n' slash bör testa detta, jag är själv en God of War nötare och detta var ett mycket bra lir att stilla hungern med tills det att GoW3 släpps.

Ett av få riktigt bra licensspel som helt klart förtjänar att spelas igenom!

Medlem

Demot är riktigt skoj ett kanske köp, troligen när priset gått ner lite

btw, vart är alla video recensioner? Alltid kul med sådana...


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

En fråga. Hur kan det vara en maxlängd på en recension du publicerar på fz? det är väl inte så att en sida till kostar mer?
Vad hindrar dig från att skriva mer?


signatur

Rawr

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Crawller:

En fråga. Hur kan det vara en maxlängd på en recension du publicerar på fz? det är väl inte så att en sida till kostar mer?
Vad hindrar dig från att skriva mer?

Vi beställer olika längd på artiklarna från våra frilansare, och ersättningen utgår därefter. Stora spel = långa texter, små spel - kortare texter. Det är i grund och botten en prioriteringsfråga.


signatur
Medlem

Verkar vara bra men jag har hört att det ska vara ganska mycket buggar i spelet, så som man typ fastnar inuti ett berg och kan inte röra sig eller att man fastnar på någon väg när man springer via vägen över till en annan plattform. Sånt är ju rättså störigt men annars är det säkert jättebra. Kommer väl förhoppningsvis någon uppdatering som löser allt buggskit...

Inaktiv

Det finns en del buggar, men jag anser att det är småsaker. Jag kunde spela igenom hela spelet utan krasher på PC och de enda buggar jag stötte på var AI som fastnade i terräng och stod stilla. Inte stött på att man fastnar själv, men kan tänka mig att den är irriterande om det inte går att fortsätta.

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av spiken:
Skrivet av tavener:

dålig recension

och ett dåligt spel

Jag kontrar med dålig kritik. Utveckla gärna.

ne. Den var bara helt enkelt dålig.

....och sen finns det folk som blir upprörda när jag vill ha 18års gräns på internet..


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Demot är inte ens i HD, så man har ju ingen aning om det är snyggt eller inte :S

Medlem

jag har testat demot och det ser ju lbra ut bara lite finslip på combos och
sånt


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Inaktiv

HD är överskattat, spelet är troligen det bästa filmlicense spel jag kan ta ur minnet. Mycket underhållande dock så är samma bossar för många gånger, har inte spelet själv men har lirat nästan halva och kompisen min har inget ljud på mellansekvenserna.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv
Skrivet av matte89:

HD är överskattat, spelet är troligen det bästa filmlicense spel jag kan ta ur minnet. Mycket underhållande dock så är samma bossar för många gånger, har inte spelet själv men har lirat nästan halva och kompisen min har inget ljud på mellansekvenserna.

Japp, det är den enda stora missen, att Leviathan/Wendigo bossarna återkommer för ofta. De är lite för enkla och tråkiga (ducka, hoppa upp på ryggen och slasha på, upprepa).

Utöver det så är det ett av de bästa i sin genre helt klart.

123
Skriv svar