Nytt Star Wars-spel släpps i höst

Medlem
Nytt Star Wars-spel släpps i höst

Aw. Hade hoppats på Jedi Knights 4.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Aw. Hade hoppats på Jedi Knights 4.

Ja för tusan! Ge oss mer Kyle Katarn och de grabbarna:)

Inaktiv

Oj vilkket epos, nerkramat till DS då måste inte bara vara 100% pengar bakom iden....................

Medlem

SHIT kan jag redan säga nu. Vill ha KOTOR 3 NU!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

JEDI KNIGHT ISTÄLLET VAFAN!

JAG VILL HA MER JEDI KNIGHT!

Inaktiv

Mjölka* mjölka*

Medlem
Skrivet av Hr Hamwich:

Oj vilkket epos, nerkramat till DS då måste inte bara vara 100% pengar bakom iden....................

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Aw. Hade hoppats på Jedi Knights 4.

Jag instämmer.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Tycker det är positivt att det görs spel för flera spelare (inte att förväxla med MP). Så länge det införs rätt och på ett smidigt sätt. Hade dock gärna sett ett spel som liknar just Jedi knight 4 fast med stöd för tex 2 spelare.

Jag är säker på att man bryter mot någon grammatikalisk regel om man använder kolon och bindestreck i en enda titel. Fattas bara att nästa spel heter Star Wars: Clone Wars - Lightsabers!; the 'game'


signatur

Wolf - nu även med bloggsmak. www.pcgamer.se/bloggar/vargyl

Medlem

kotor vet vi ju att det kommer men mera republic commando 2 kan dom göra eller jedi knight 4 eller star wars jedi academy 2 istället ett jävla barn spel eller var det är LucasArts har blivet barnliga tycker jag alla fall

Medlem
Skrivet av najtrows:

JEDI KNIGHT ISTÄLLET VAFAN!

JAG VILL HA MER JEDI KNIGHT!

Eller hur. Tur nog så tog de med PC. Men man undrar om det här kommer vara något värt att spela alls. Oftast när det görs tillgängligt för konsoler så brukar det indikera på skitspel.

Medlem
Skrivet av wsod:

Oftast när det görs tillgängligt för konsoler så brukar det indikera på skitspel.

Så sant, klokt sagt!

*går och spelar Grand Theft Auto IV, BioShock, Portal, Gears of War, Call of Duty 4, Street Fighter IV, Fallout 3, Braid, Rock Band, Mass Effect, Left 4 Dead, Burnout, Deadspace, NHL 09, Fight Night 3, Skate, Resident Evil 5, LittleBigPlanet, Killzone 2, Uncharted, Super Mario Galaxy och Okami*

Medlem
Skrivet av FZ.Medlem:
Skrivet av wsod:

Oftast när det görs tillgängligt för konsoler så brukar det indikera på skitspel.

Så sant, klokt sagt!

*går och spelar Grand Theft Auto IV, BioShock, Portal, Gears of War, Call of Duty 4, Street Fighter IV, Fallout 3, Braid, Rock Band, Mass Effect, Left 4 Dead, Burnout, Deadspace, NHL 09, Fight Night 3, Skate, Resident Evil 5, LittleBigPlanet, Killzone 2, Uncharted, Super Mario Galaxy och Okami*

+1


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Hehe okej det kanske var lite av ett extremt uttalande.

Super Mario Galaxy fanns aldrig till PC dock, inte heller Little Big Planet.. Men det jag menar är att de flesta spelen blir så mycket bättre på PC om de inte skalar ner allt till konsoler också.

Medlem

Hmm, precis, börjar bli "världens" mest exploaterade krig efter WW2...

Medlem

Nu är man väl petig men "och ryktas vara under utveckling hos Krome Studios" är väl ganska fel när det är ganska officiellt att det är dom som är utvecklarna vilket även ni själva verkar veta sekunden efter

Medlem
Skrivet av FZ.Medlem:
Skrivet av wsod:

Oftast när det görs tillgängligt för konsoler så brukar det indikera på skitspel.

Så sant, klokt sagt!

*går och spelar Grand Theft Auto IV, BioShock, Portal, Gears of War, Call of Duty 4, Street Fighter IV, Fallout 3, Braid, Rock Band, Mass Effect, Left 4 Dead, Burnout, Deadspace, NHL 09, Fight Night 3, Skate, Resident Evil 5, LittleBigPlanet, Killzone 2, Uncharted, Super Mario Galaxy och Okami*

Oh snap!:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Uppföljare på Jedi Knight eller Republic Commando vore inte helt fel, men jag nöjer mig med den här titeln ändå.

Star Wars.... :3

Inaktiv

Men... Ge mig ett SW spel som använder wii motion-plus

Medlem

Blir väl en blandning av Star Wars Battlefront II och The Force Unleashed skulle jag tro...:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Clone Wars.. Eeeeuie. :/


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Inaktiv

faan, förväntade mig star wars jedi knight 4 eller force unleashed 2 eller nåt XD haha

Medlem
Citat:

I Republic Heroes utlovas ett samarbetsläge för upp till två spelare samtidigt.

"Upp till"? Kan man ens kalla det ett samarbetsläge om det är färre än två spelare?? Kan man spela 1,5 spelare i coop?

Ja, jag vet, jag är en besserwisser, men jag kunde inte låta bli...

För övrigt så vill jag ha Jedi Knight 4 med Jedikrafter som i Force Unleashed (och gärna med den senares spelmotor).

Medlem

Jedi Knights 4 skulle varit mysigt men kanske de här blir helt ok också


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Inaktiv

Jo, en riktig fortsättning JK hade varit hur gutt som helst. Hade jag fått bestämma skulle jag valt en remake av Dark Forces, satt precis och funderade på hur roligt det var.

Inaktiv

Ge hit jedi knight me kyle katarn damnit

1
Skriv svar