Krånglar din dator mycket?

Avstängd
Krånglar din dator mycket?

Frågan är alltså om din dator krånglar mycket när du spelar. Min krånglar väldigt mycket - nästan i alla spel som jag har som är mer eller mindre krävande. :/

Snart ska jag skaffa en ny dator i alla fall, så jag hoppas jag slipper problemen.

Medlem

Ingen dator är krångelfri. Även min som är ny och innehåller värsta komponenterna strular ibland. Det händer oftast på Steam att spelet bara stängs ner. Vet inte om det har med min dator att göra eller om det är problem med Steam.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Japp min stänger av sig själv helt utan anledning.

Medlem
Skrivet av Theronguard:

Japp min stänger av sig själv helt utan anledning.

Allt som händer har sina anledningar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

vill man att en dator ska sturla lite eller? Lagomt är väll endå perfekt ungefär?

Medlem

Min dator strular väldigt lite, iofs så tankar jag aldrig ner filer som verkar suspekta eller besöker porrsidor som kräver att man måste ha något extern program eller så...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Min dator strular inte, jag ber en bön, och då funkar allt jätte bra. Ett tips kanske?


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Min dator strular väldigt sällan.

Avstängd
Skrivet av WaltX:

Ingen dator är krångelfri. Även min som är ny och innehåller värsta komponenterna strular ibland. Det händer oftast på Steam att spelet bara stängs ner. Vet inte om det har med min dator att göra eller om det är problem med Steam.

Jo det är ju klart. De flesta felen med datorn beror ju också på personen bakom tangentbordet.

Medlem

Förut hade jag ganska mycket problem, hårdvara som dog ect. Men på senaste tiden så har det inte varit så mycket problem.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Senaste burken har rullat problemfritt kan man väl säga och servern står på dygnet runt nu i två år utan strul.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Oftast så handlar datorkrångel om SBS eller mer datoriserat, SBT.

Medlem

Extremt sällan att min dator krånglar. Hade lite problem för 4 år sedan då fläkten slutade funka i nätaggregatet, vilket var mindre kul då den extra värmen gjorde processorn väldigt väldigt het och ostabil. Men det fixade sig när jag bytte fläkt.

Annars så har mina datorer funkat felfritt sen jag slutade med Windows 98. Har aldrig haft någon blåskärm i Windows 2000 eller XP och spelen & programmen har funkat felfritt.

Hade en dator med dåligt moderkort en gång, men det var i mitten av 90-talet. DOS funkade bra, men när datorn laddade Windows så krashade den.

Medlem

Nu stängs alla spel som jag spelar av mitt när jag spelar? Någon som vet varför?

Medlem

hmm fel ställe ta det i hårdvara eller mukvara och skriv ner mer .
När,hur,vilken hårdvara du ahr och vilken mjukvara du har installerad..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Medlem

Jag har inga större problem. Bara det att varannan gång jag startar datorn blir skärmen svart efter laddningsskärmen med windowsloggan.

Inaktiv

Windows Vista Ultimate krånglar med jämna mellanrum. Men inget Hårdvaru fel på ett tag. Frutom att miken är trasig och att jag slog sönder Razern


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Min dator funkar bra förutom att jag aldrig kan hitta till Warrock i runescape


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Min dator funkar bra förutom att jag aldrig kan hitta till Warrock i runescape

Vad snackar du om?

Medlem

Datorn hemma hos mig fungerar ganska bra, förutom när den vill använda 90% CPU till ingenting...


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av Theronguard:

Nu stängs alla spel som jag spelar av mitt när jag spelar? Någon som vet varför?

Skit bakom tangentbordet

Medlem

jorå, datorn krånglar inte alls ofta. nästan aldrig.

*tar i trä*


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Min dator har enbart problem när jag pillar med saker jag vet kommer fucka upp den totalt men inte kan låta bli att prova. Annars är den 100% felfri.

00a
Medlem

Hmm första två åren fungerade datorn prima men sen började både hårddisken och moderkortet krångla. haft den inne på reperation en gång men efter två månader började den krångla igen och nu orkar jag inte bry mig om att lämmna in den igen utan jag väntar till hösten då det blir ny data

Medlem

Min 6 månader gamla Dell-Laptop har inte gjort annat än strulat sen jag köpte den. Fanskapet använder allt från 50-100% CPU för ingenting i Vista. Funkar väl okej i Linux dock men jag orkar inte köra Linux så jag köpte en MacBook Pro istället och har inga som helst problem än så länge.

"It just works!"

Inaktiv

Alldeles för mycket

Youtube-proffs

Min acer laptop har överlevt ett bra tag, visst e det förslitningsskador på utsidan men inget mer än det..


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Fan, såg denna tråd för nån dag sedan och ville svara, men min datorjävel la av helt.
Men nu är jag tillbaka och vill säga: Aldrig, min dator har alltid fungerat 100%.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

har nog aldrig haft en dator som fungerat tillfredställande stabilt. Vid det här laget orkar jag inte längre bli besviken, en dator som lägger av lite då och då har blivit normen.

12
Skriv svar