Nu är det dags att säga hej då.

Youtube-proffs
Nu är det dags att säga hej då.

Ja, alla har vi våra tider, då man skall säga hej då. Och tacka för sig, och fortsätta sitt liv bortom de liv man har nu.

Tex att jag ska gå vidare i mitt liv, och lämna det gamla bakom mig. FZ har vart en del av mitt liv sedan 2002 och jag är glad att jag är en old school då sidan och forumet är kanon.

Men nu skall jag gå.

Vill bara tacka alla och säga good luck till framtiden!

\\Polish

Nej seriöst. Ska aldrig gå.

Har dock en fråga till er alla, är det bara jag som har sådana FZ dippar? där jag ibland inte ens surfar in på forumet, och ibland sitter där dygnet runt? Är jag ensam om detta?

PUSS O KRAM!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Hej då!

Nej, när det pågår intressanta diskussioner som man är delaktig i,
besöker man förstås sidan oftare.

Ibland får man skapa lite oroligheter som i Snygga brudar tråden!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Hah, som om någon skulle kunna lämna fz.se bakom sig
Om du har tråkigt på forumet så får du helt enkelt skapa lite kontrovers som sipmo säger :]


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Det kan hända att man inte är här på några dagar ja, men å andra sidan, man behöver ju inte alltid vara här.

Inaktiv

Jobbar mycket i datorn så det blir att man tar en snabbtitt emellanåt.

Har däremot någon RPG-karaktär som jag jobbat med i flera år men där orkar jag inte ens logga in längre. Det är skönt att koppla av och gå in i forumet för att glömma bokföringen eller något annat en stund.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem
Skrivet av Polish:

Har dock en fråga till er alla, är det bara jag som har sådana FZ dippar? där jag ibland inte ens surfar in på forumet, och ibland sitter där dygnet runt? Är jag ensam om detta?

PUSS O KRAM!

Nej verkligen inte


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ne, min aktivitet här brukar gå i vågor. Ibland skriver/läser man mycket. Ibland inte alls.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Polish:

Har dock en fråga till er alla, är det bara jag som har sådana FZ dippar? där jag ibland inte ens surfar in på forumet, och ibland sitter där dygnet runt? Är jag ensam om detta?

PUSS O KRAM!

har kört sedan hmm länge, å jag ger aldrig upp :>
FZ är ju den sidan med kollar mest på nätet, lite tidningar, nån serie, porr, blocket, tradera, sen äre slut på internetsen, så av dessa förutom porr, så är FragZone kuligaste å titta på, och det gör ju att man inte sticker här ifrån!

Men ärligt, visst händer det att man inte kollar på nån dag, då man gör annat, sånt är livet, varje dag är unik


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

det är lockande att radera sin användare ibland då det känns som att internet lockar fram dom mest korkade idioterna som finns på jordklotet men samtidigt finns det också schyssta människor man kan komma överens med riktigt bra

jag brukade ha nyheterna som startsida men efter ett tag började jag bli less på att läsa om elände hit o dit så jag kör på tekniknyheter istället

Vila i frid

Skräms inte sådär!


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

f-n!! ...jag som har en sån cool Kramer avatar som jag tänkte ta ur garderoben.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

f-n!! ...jag som har en sån cool Kramer avatar som jag tänkte ta ur garderoben.

En med en färglad drink i hand, med nyaste designerglasögonen i jakt på ännu en ny häftig pryl? :heart:


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Ända sedan dom gjorde om utseendet från den gul/gråa looken har jag tappat intresset. Fan va mycket snyggare det var förr iaf.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

Ända sedan dom gjorde om utseendet från den gul/gråa looken har jag tappat intresset. Fan va mycket snyggare det var förr iaf.

Jag har för mig att det går att få tillbaka forumets gamla färger.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Jag har haft en dipp i över ett år nu. Då jag i princip bara tar hand om anmälningar och inget mer. Förökser komma in i matchen igen innan jag blir helt bortglömd:c


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Sipmo:
Skrivet av SoniC:

Ända sedan dom gjorde om utseendet från den gul/gråa looken har jag tappat intresset. Fan va mycket snyggare det var förr iaf.

Jag har för mig att det går att få tillbaka forumets gamla färger.

Jasså går det?! gillar den gammla färgen mera


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Fan, polish... jag trodde jag äntligen skulle få vara ifred nu.

Skrivet av Budolicious:

Jag har haft en dipp i över ett år nu. Då jag i princip bara tar hand om anmälningar och inget mer. Förökser komma in i matchen igen innan jag blir helt bortglömd:c

Och du är...?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Kibb:

Det kan hända att man inte är här på några dagar ja, men å andra sidan, man behöver ju inte alltid vara här.

vad pratar du om:evil: man måste vara här 24 timmar om dygnet alla dagar i veckan... annars;). Skämt ådisdo, Polish du får inte skrämma oss så där.:)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Polish:

Nej seriöst. Ska aldrig gå.

Sluta skrämmas! :\


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Man blev ju livrädd när du skrev sådär!!!


signatur

You can't win the game...

Medlem

Helt sjukt vad du skrämde oss där!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ibland har jag polare som stannar till 2, då sitter jag till halv 4 och surfar runt precis som du Polish


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Och du är...?

Haha, du ser ju!


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Inte skrämmas så Polish! Men visst, vi alla har nog sådana dippar...spelmässigt och forumässigt. Man kommer på sig själv surfa runt på....tja, mest ingenting..och inget är roligt. Men skönt att du stannar.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar