Lanseringsfilm från Battlestations: Pacific

Robot
Medlem
Lanseringsfilm från Battlestations: Pacific

Gah vad jag har längtat efter ett nytt "WW" flightsim ända sedan jag börjat lira IL2 igen.
Ser grymt fram emot BSP

Skrivet av Calle:

Om du skräms av den 1,27 gigabyte tunga nedladdningen föreslår jag att du istället tar och glor på lanseringstrailern till den ringa kostnaden av ett musklick.

Då jag spenderade 2 musklick på trailern så hoppas jag att jag kommer kompenseras för detta!

Medlem

demo som torrent!

Medlem

Skitspel... kontrollen suger totalt om man lirar med 360 kontrollern. Vet ej om det blir bättre om man lirar med riktig "joystick", kanske, men är tveksam...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Körde demot på min 360 och tyckte det var lite förvirrande i början. Saknade att man inte kunde ställa in känsligheten på joyarna.
Annars tyckte jag det var rätt så lovande. Schysst med cockpit vy


signatur

Jäh!

Inaktiv

Jag gillar kontrollerna till dator, funkade faktiskt bra. Kändes dock inte lika massivt som jag trodde men det kanske är roligare i multiplayer.

Medlem

men va fan kommer det inte på PS3

Medlem

Man får allt nog lite vibbar om Yorktown, Hornet & Enterprise på trailern. Men skit ser det ut att vara


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

säger bara en sak. YAMATO!

eller okej, säger två saker.. Iowa klassen på slagskeppen är ju inte lite härlig :>

1
Skriv svar