Happy Trance/Trance

Medlem
Happy Trance/Trance

Tjenare! är så att jag skapar musik, så kallad "happy trance" hade varigt kul om ni kommentera min nya låt, faktiskt så att jag har laggt upp någon tråd här innan med någon av mina gammla låtar, men nu e det andra bullar:)

Finns det någon mer som har band lr gör egen musik? skulle vara kul o få höra, lyssnar på det mesta:)

Länk till min låt:

[http://www.youtube.com/watch?v=HBKZPcSIgW0]


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Inte min musikstil men jag förstår vad du menar med happy trance... man blir lite uppåt så att säga.

Var helt okey, dock tycker jag att i slutpartiet låter de lite i otakt men så kanske det ska låta, vad vet jag

Medlem

Även fast jag växte ifrån denna scen för ett par år sen så tyckte jag ändå att låten var ganska bra!

Medlem

tack:)


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Drunken_monkey_boxer, vad lyssnar du nu på då?


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

Sad Trance


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Bra låt, ger dig 5/5!. Gillar inte sån här musik dock.

Låter lite som...spelar lite dota sången


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Lite för mainstream men annars var den helt okej.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Riktigt go' låt denna. Vilket program använde du ?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Proddat en del psy/goa trance själv men är helt hopplöst dålig så har dessvärre inget att bjuda på just nu. Gillar inte riktigt "happy trance" eller vad man ska kalla det men rent produktionsmässigt är väl låten okej.

Skönt med lite variation från alla metaltrådar här på FZ.

Medlem
Skrivet av erge:

Skönt med lite variation från alla metaltrådar här på FZ.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

tack för svar:D jag använder mig av programet "Fl Studio 7 XXL" o massa extra ljud till det:)


signatur

Snusar till varje pris!

1
Skriv svar