Första sekvenserna - Modern Warfare 2

Medlem
Första sekvenserna - Modern Warfare 2

Oh! Nu längtar man till 24:e maj. Fast jag är mest uppspelt över hur den kommer vara i multiplayer.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

ser likadant ut som i COD4


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Lite mer snö än jag hade förväntat mig, men i övrigt riktigt nice!

Medlem

Ser riktigt nice ut ^^,

Medlem

mm ser ut som motorn är väldigt lik cod4.
Hoppas den är mer upphottad när man väl får se gameplay..

Medlem

Huj
Vad den [trailern] kändes amerikansk ^^


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Inaktiv

Bara dom inte förstör det som de gjorde med cod4 när dom ändrade allt i clan matcherna


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Hoppas de löst det där i multiplayer när folk kan släppa en granat i spawn, byta lag och få poäng för granaten när de spränger sina f.d teammates
I övrigt såg det okej ut, och roligt med ännu ett uppdrag från ett pang-pang-plan (Vilket bebisspråk jag fastnade i)

Medlem

Enda anledningen man kommer spela detta är för singeplayern. Den har ju inget att tillföra i multiplayer med tanke på att CoD4 fortfarande spelas febrilt. Kanske några nya vapen och perks, men kom igen liksom..

Såvida det inte slås ihop på något mystiskt sätt, men det känns långsökt.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Va?! Ska det släppas redan 24 maj? Man har ju knappt sett eller hört nåt om det här spelet.

Medlem

THis is awesome! Givet köp för den som älskade 4 som har den till både PC och 360:P

Nej det är mer Info den 24 maj

Medlem
Medlem

Får man köra skoter så måste dom få in lite känsla i den.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Same shit, different name.

Inaktiv
Skrivet av MacNille:

ser likadant ut som i COD4

Otroligt att du kunde se det genom en trailer som inte visar gameplay alls? Tyckte ändå att det är lite överdrivet med "undervattenstrider".

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Same shit, different name.

Same awesome shit, pretty much the same name


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av david_dellblom:
Skrivet av MacNille:

ser likadant ut som i COD4

Otroligt att du kunde se det genom en trailer som inte visar gameplay alls? Tyckte ändå att det är lite överdrivet med "undervattenstrider".

jag är ju gud.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av rickzzorr:

THis is awesome! Givet köp för den som älskade 4 som har den till både PC och 360:P

Nej det är mer Info den 24 maj

Jaha hehe. Men nödvändigt att göra en teaser för att det ska släppas mer info 24 maj lol.

Medlem

Det där såg riktigt interaktivt och varierande ut. Väntar med spänning på recensioner så man får se vad det går för och om det blir ett köp!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av zyr0k:

Det där såg riktigt interaktivt och varierande ut. Väntar med spänning på recensioner så man får se vad det går för och om det blir ett köp!

Gillade aldrig Modern Warfare, visst var det varierande men i många fall kändes de långt ifrån interaktivt.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Hoppas på någon form av miljöförstörelse. Känns så fattigt när man blåser av en packe c4 i ett rum och ingenting händer. Eller kallar in en airstrike och trästaketet står kvar...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ska bli intressant att se vad de har att tillföra. Av det man kunde se så var det ingen skillnad i grafikmotorn. Cod4 var kul ett tag.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Swiiit! Ser ut att bli mycket variation mellan uppdragen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

Hoppas på någon form av miljöförstörelse. Känns så fattigt när man blåser av en packe c4 i ett rum och ingenting händer. Eller kallar in en airstrike och trästaketet står kvar...

Medlem

ohhhh nu ångrar jag att jag inte förbokade tidigare

Medlem
Skrivet av Decubal:

ohhhh nu ångrar jag att jag inte förbokade tidigare

Det är inte försent nu heller?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Såg ju rätt najs ut.

Medlem

Är det bara jag som tycker de snott ljudet i klippningarna från transformers trailerna? haha

Medlem

Awesome. 'nuff said.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

123
Skriv svar