Utspringslåt?

Medlem
Utspringslåt?

Tjenare!

Vi ska bestämma vad vi ska ha för utspringslåt nu och jag undrar om ni kan komma med något förslag. Vi vill gärna ha en lite rolig låt, men inte för "töntig" som några i klassen uttrycker det. Det ska självklart vara lite fart i låten också.

Tack

Medlem

Tomas Ledin - släpp hästarna fria

Medlem

Den blomstertid nu kommer?

Exakt vad är en utspringslåt? Låten spelas och ni springer ut till era föräldrar?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Bra Spring Låtar, tycker jag


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

born to run med bruice springsten (stavning)

Medlem

Iron Maiden-Run to the hills


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Den blomstertid nu kommer?

Exakt vad är en utspringslåt? Låten spelas och ni springer ut till era föräldrar?

Det bör väl vara den låten som spelas när man springer ut?
Iallafall i vår skola så gör man så att rektorn ropar upp klassen (i vårt fall Te05) och sedan springer vår klass ut från en byggnad och upp på någon scen eller något liknande, där står man ett tag och ser glad ut så att folk kan få ta sina foton och sedan går man ner till folket. Under denna tid spelas låten skulle jag tro.

Edit: tack för alla förslag förresten!

Medlem
Medlem

Haha!

Medlem


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem

AC/DC - shook me all night long


signatur

yolo

Medlem

Welcome to the jungle, Paranoid.


signatur

<3

Medlem

signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av SoniC:

Ja, förutsatt att man är sängvätare och/eller lider av en mild efterblivning.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Rick Astley al'a Rick roll
Fast det blir inte en rick roll om ni vet om det ;p


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

We are the champions av Queen, skulle väll passa?


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Greger: nu känner jag mig som en gubbe.... Men varför är den låten rolig, och vad innebär det att bli "you've been rick rolled" ?

Medlem

Gnarls Barkley - Crazy är också jätte bra spring låt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av SoniC:

Ja, förutsatt att man är sängvätare och/eller lider av en mild efterblivning.

Tycker du inte om justice?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Justice låten var riktigt jobbig, lite som slumpmässigt gnissel från valfri plåtindustri. Jag har aldrig varit ett fan av att låta musik från videon ta över låten heller...

Kör på Gnarls Barkley - Run! Den är en klämkäck låt med hjärtat på rätt ställe! http://www.youtube.com/watch?v=2GA3a15xF0c

Medlem
Skrivet av lave:

Greger: nu känner jag mig som en gubbe.... Men varför är den låten rolig, och vad innebär det att bli "you've been rick rolled" ?

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rickroll


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

suck... sånt här hade jag haft koll på, tyckt att det var kul, samt använt själv för några år sen.

nu "förstår" jag inte ett smack av fenomenet....

är det så här det känns att bli gammal ?

Medlem

^Känner du dig bitter när du gör något?
Isåfall så är det känslan av att vara gammal


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

ibland känner jag mig inte bitter. då sätter jag mig ner och tänker på alla som är yngre, snyggare, roligare, trevligare, bättre och tjänar mer än mig. då går den känslan över.

1
Skriv svar