Festivalsommar

Medlem
Festivalsommar

Hej mina allra bästa medfragglar.
Nu när solen börjat stå på och det bara är 31 dagar kvar till RATM spelar i Småland så börjar jag så smått undra som såhär:

Ska någon trevlig själ härifrån på någon festival i sommar? Finns en hel del här som vore trevligt att ta en öl med i solskenet vid en lerpöl nånstans.

Själv ska jag då givetvis på Hultsfred (nästan brottsligt att inte vara där i år) och även på Peace and Love.
Metal town ska jag väl uppsöka också för den delen även om jag tycker det är fel att kalla det för festival.

Så mina fragglar, förgyll mig med era planer:heart:


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Pallar inte ta mig till hultsfred då det enda aktuella är RATM som känns väl sådär att missa. Aja, hur som helst så blir det "where the action is" endagsfestivalen i sthlm. Foo Fighters och Queens, blir nog fett jävla najs.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Jajemensan! Kom till Stockholm Jazzfestival vetja!
Funderar dock på Hultsfred också.

Medlem

Jag ska bevista Siesta i Hässleholm. Håkan H, Pascla, Eagles of death metal, First Floor Power, Radio Dept, Familjen....

Medlem

Eagles of Death Metal är en trevlig akt som gör sig bra i bilen. Upptäckte dem efter att ha hört att Josh Homme lirade trummor (hjälte från Kyuss, Desert Sessions och Queens of the stone age) men gubbarna står på egna ben. Har dock inte hört den senaste.

Medlem

jag vill så rackans gärna va på hultan iår men har ingen semester.
så det enda som blir är väll dom små festivalerna i norlland, lule,pite,ske och den här i norge i mo i rana.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Metaltown är ju givet att man ska besöka i sommar ^^

Medlem

Funtar på Peace and love, men måste jobba då >_< Får väl hoppas att man kan lösa det.


signatur

Videomupp

Medlem

Sweden Rock, även om dess lineup inte imponerar lika bra som förra året.

Sen ska jag även till Siesta i Hässleholm under lördagen för att se Millencolin, är ett stort fan av dem.

Inaktiv

Peace And Love blir det, har väll mest riktat in mig på Sex Pistols, blir ju att se In Flames, Hellacopters, The Hives och Wombats. Får se hur mycket man hinner med dock.

Medlem

Jag är för gammal för hultsfred.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

castor: samma här.

Att bomba hultsfred och arvika på deras respektive söndagar skulle vara något av en påskyndad "natural selection".

Medlem

Är sugen på både PnL och Hultan, felet är ett svikande intresse från nära och bekanta. Alternativt ekonomiska bekymmer.

Medlem

Arvika är en riktigt bra festival även om jag inte har sett att dom bokat nåt rejält höjdarband ännu. Om jag drar dit så blir det husbil hehe. Är, som Castor och boneless, lite för gammal för att palla bo i tält längre. Hoppas bara Arvika drar in nå bra som typ VNV Nation eller Juno Reactor igen.


signatur

Blir att dra sig till Metaltown.

Planerade en resa till Peace and Love också, men wth.. work work! ; /

Annat blir det nästa är, då är det Graspop som gäller!


signatur

Jobbdatorn och dess tillhörande uppkoppling tycker inte så mycket om nya FZ ; /

Medlem
Skrivet av Gortie:

Arvika är en riktigt bra festival även om jag inte har sett att dom bokat nåt rejält höjdarband ännu.

mm, precis. Var där 06 och 07, bra festival, helt klart. Men i år är det bara skräp. Jag menar, volbeat och slayer är bra men inte tillräckligt för att dra dit mig


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Metal Town blir de, men vilket band ser du mest fram emot?

Medlem
Skrivet av the darkness sw:

Metal Town blir de, men vilket band ser du mest fram emot?

på metal town? jg vet inte hur jag jobbar där än, jobbar jag båda dagarna är jag "sjuk" på in flames-dagen och hoppas på att bullet och killswitch spelar på samma, typ.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag är för gammal för hultsfred.

Man är aldrig för gammal för att se vrede mot maskinen


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

ragganof: kanske inte men man har sett dem tidigare. det är nog festivalfolket man blir för gammal för.

Medlem

Flytta metaltown till ståckholm så går jag och kollar


signatur

Meep!

1
Skriv svar