Vila i Frid Pappa! :( 1931-2008

Medlem

Beklagar döden kan vara orättvis:(


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Inaktiv

gjorde nästan mig tårögd.
Jag beklagar sorgen, take care :/

Inaktiv
Skrivet av WaltX:
Skrivet av q0rra:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av q0rra:

Jag beklagar. Min mamma dog 2004 och saknar henne fortfarande vääldigt mycket.

Är det sant? Känns det bättre nu då?

Ja, hon dog i cancer. Tyvärr. Det släpper väl med åren antar jag.

Ja det gör det nog. En nära vän till mig sedan 10 år tillbaka förlorade också sin mamma för några veckor sedan i cancer.

Shit :/ Den dagen jag förlorar min mamma så vet jag inte vad jag ska göra, hon är alltid där för mig även fasst hon bor i stockholm och jag i gävle.. :(:(:(:( :):):)

Medlem

RIP, jag förlorade min morfar för två år sedan och min farmor förra året

Medlem

Mina djupaste kondoleanser.

Bävar för den dagen det händer mina egna föräldrar...

Medlem
Medlem

Beklagar sorgen:(

Inaktiv

Jag tackar alla ännu en gång för alla kommentarer, det värmer verkligen! Tack! :heart:


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Beklagar sorgen. Att förlora släktingar är hemskt, att förlora en nära familjemedlem måste vara väldigt jobbigt. Men det händer alla förr eller senare, även om det är en ganska pessimistisk inställning till livet.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Jag var nära på att skriva någonting som alla skulle irritera sig på men jag har själv just blivit av med min faster så det är inte så kul Damn Cancer.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Beklagar sorgen.:(


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Rest in Peace.

Måste kännas förbannat tungt att förlora sin mamma eller pappa så tidigt som många i den här tråden gjort


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Beklagar sorgen min mardröm, förlora föräldrar


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Mjo, det blir tyngre och tyngre för var dag som går... livet är inte rättvist, min faster förlorade sin man i onsdags med, han fick prostata-cancer. Har inte lust att göra någonting just nu, det är för lesamt.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Beklagar verkligen sorgen, RIP.

Medlem

Beklagar Jag vet hur det känns att förlora nåt som man älskar mycket...:(
Men inte hur det känns att förlora en förälder...

R.I.P:'(


signatur

You can't win the game...

Inaktiv
Skrivet av lillaiwazz:

Beklagar Jag vet hur det känns att förlora nåt som man älskar mycket...:(
Men inte hur det känns att förlora en förälder...

R.I.P:'(

Den första veckan var hemsk...

Men nu när de gått 2v sen han somnade in, så har det blivit mkt bättre, men jag saknar han varje dag, det blev jättetomt

Och min fasters (Pappas Systers Man) gick bort 2dagar efter Pappa med.

Begravning nu på Fredag, hoppas de lättar mkt efter den, då allt är över... Kommer nog att skriva en blogg om det med, och alla hans år som han varit med om. En del iaf, men inte allt.

Saknar dig Farsan :heart:

/M, GRiZZLYFiRE, E.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

JAg beklagar er förlust i familjen, inget roligt att uppleva, båda min föräldrar har tagit ner skylten. Det känns fruktansvärt svart när sådant händer.

Dom säger att tiden läker alla sår, och jag får väl hålla med, men en sådan här förlust kan ta sin tid.

Medlem

RIP:(


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

V.I.F =(


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Inaktiv

Beklagar


signatur

Jonas

Medlem

Varför skriva i en så gammal tråd?!

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Varför skriva i en så gammal tråd?!

Han är fortfarande död...

R.I.P


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Beklagar sorgen.

Medlem
12
Skriv svar