Se gameplay från Duke Nukem Forever

Robot
Medlem
Se gameplay från Duke Nukem Forever

Ser ju helt sjukt fett ut...

Medlem

Jag vill inte släppa den naiva tanken att "nedläggningen" bara är en PR-kupp.

Medlem
Medlem

Jo då får man hoppas någon tar över projektet.

Medlem

boring. lägg ner skiten


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Kunde ha blivit megagrymt. Nått annat team måste återupta det, eller låta nåra privatpersoner slutför det iallafall... eller nått.

Medlem
Medlem

BOOBIES!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

förutom att det ser ut att vara ifrån 2005, så ser det faktist kul ut.

3D Realms, om ni hade prövat med att JOBBA istället för att sitta å fisa hela dagarna så hade erat spel faktist varit ute.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Haha


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Lovar att många ungar gråter nu med saknad av detta spel


signatur

The King is Back

Medlem

Det såg coolt ut. men det var ju inte direkt något som man tappade hakan av. Borde inte ha tagit 12 år att skapa det där..

Medlem

Det ser faktiskt ... ganska bra ut.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Jag vill inte släppa den naiva tanken att "nedläggningen" bara är en PR-kupp.

Jag tänker precis samma sak!

Medlem

Nu är ju det ganska svårt att se hur spelet skulle bli av den videon men det ser ut att vara ett riktigt bra spel.

Som t.ex. så ser det ut som att det är stor variation på banorna, animationen var ju ganska bra, snyggt var det och det såg ut att ha ett ganska stor variation på gameplayet.

Medlem

Mycket där såg juste ut, samtidigt som en vissa bitar gav ett sämre intryck. Oavsett gråter en del av mig inombords när jag ser denna farväl-video, som det ändå är. Hade gärna sett spelet bli verklighet.

Än viktigare, vem är det hamstrar licensen nu, och skulle det tänkas att en vettig utvecklare kunde köpa upp och faktiskt göra spel av skiten?


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

En dag kommer spelet släppas under en annan utvecklare. Trust me!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG SO AWESOME... BUT WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :(((((

Medlem

Jisses, 13 års utveckling och man har inte kommit längre än sådär? Väldigt sorgligt att det tar slut nu iaf

Medlem
Skrivet av redmac:

En dag kommer spelet släppas under en annan utvecklare. Trust me!

Ja det vågar jag säga med 100% också , att inte använda varumärket Duke Nukem vore som att kasta bort namnet Call of Duty.

Medlem

Man blir bara ledsen när man ser den filmen och kanske aldrig får spela det :(((( Vi hoppas på att Redmac har rätt

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av redmac:

En dag kommer spelet släppas under en annan utvecklare. Trust me!

Ja det vågar jag säga med 100% också , att inte använda varumärket Duke Nukem vore som att kasta bort namnet Call of Duty.

duke är lite för gammalt tror jag för att det ska hamna under den kategorin.
så jag tror inte det.

Medlem

Ärligt talat så har jag trott att Duke Nukem Forever skulle bli ett riktigt dåligt spel, men denna video ser faktiskt riktigt grym ut. Synd att dom la ner.

Medlem

det var länge sen man kickade aliens i spel so duke nukem osv.
nu för tiden ska det ju vara soldater och mer "verkliga" fiender.
så fort det blir lite alien/monster så blir majoriteten rädda för spelen, dom vet nog inte hur man dödar monster lika lätt, ett headshot kanske inte funkar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av cdx873v:

Det såg coolt ut. men det var ju inte direkt något som man tappade hakan av. Borde inte ha tagit 12 år att skapa det där..

what he said. nog för att det bara var en film men i alla fall, jag hade förväntat mig mer.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Medlem
Skrivet av Molotov:

det var länge sen man kickade aliens i spel so duke nukem osv.
nu för tiden ska det ju vara soldater och mer "verkliga" fiender.
så fort det blir lite alien/monster så blir majoriteten rädda för spelen, dom vet nog inte hur man dödar monster lika lätt, ett headshot kanske inte funkar

deadspace..?

Medlem

om detta bara är en liten del av vad dom ahr gjort under alla år så är det väldigt lite, har dom suttit och runkat bulle?

Medlem

"Utgivaren Take Two Interactive äger fortfarande rättigheterna att ge ut spelet. Så även om ursprungsstudion 3D Realms gått omkull skulle de teoretiskt sett kunna låta en annan studio färdigställa hertigens senaste, och släppa lös alla de übertöntiga one-liners som en hel spelvärld väntat på i över ett årtionde."

Ja, men bara att ge ut det, George Broussard och Scott Miller äger fortfarande IPn, så Take Two har inga rättigheter annat än publishing rights.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Skriv svar