Nytt om Bioshock 2 multiplayer

Robot
Medlem
Nytt om Bioshock 2 multiplayer

Intressant, hade hellre sett att hela tvåan varit en prequel men detta får duga:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Nja, jag är lite skeptisk till det här. Multiplayer i BioShock känns inte rätt alls.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

KoP
Medlem
Skrivet av WaltX:

Nja, jag är lite skeptisk till det här. Multiplayer i BioShock känns inte rätt alls.

Håller med. Men som det beskrivs så låter det ju som att mp delen blir en separat del som bara kan liras i mp. Spelar du singleplayer delen så får du en annan upplevelse.

Inaktiv

Digital Extremes, nostalgi!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Från och med nu håller jag mina ögon öppna för David Houghton, artikelns författare. Riktigt bra artikel, i princip perfekt.. Tack för länken!

Inaktiv

Det är väl samma sak som att det finns multiplayer i GoW typ? Ni som säger att det är dåligt med mp i Bioshock.

Medlem

Är väl tveksam hur roligt mp blir i Bioshock. Spelets storheten ligger ju i att man är ensam. Fast när det blir en separat del av spelet så är det väl inte mycket att klaga på, det är ju bara att låta bli att spela och koncentrera sig på det riktiga äventyret. ;P

Inaktiv

Enligt IGN ska det visst också finnas ett levelsystem, sånt är alltid beroendeframkallande

[http://ps3.ign.com/articles/980/980998p1.html]


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Enda MP jag kan tänka mig är COOP. Men kommer inte ihåg om Bioshock 2 skulle få det eller ej. :/

Medlem

Jag hoppas dom menar COOP när dom säger multiplayer. Kan inte tänka mig nått annat.

Det är enda anledningen till att jag tröttnade, att man var själv. Hade gärna velat ha minst en polare med mig, hade varit så jävla skoj att utforska banan och göra quests tillsammans. Planera olika skills, vem som ska vara bra på vad osv.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Jag hoppas dom menar COOP när dom säger multiplayer. Kan inte tänka mig nått annat.

Det är enda anledningen till att jag tröttnade, att man var själv. Hade gärna velat ha minst en polare med mig, hade varit så jävla skoj att utforska banan och göra quests tillsammans. Planera olika skills, vem som ska vara bra på vad osv.

Why on earth skulle det vara COOP som multiplayer då det utvecklas av en separat studio, tyvärr men där spricker nog dina drömmar.

Medlem

ska bli kul se hur det blir,men efter mig så är bioshock ett 100% singelplayer spel, men men det skadar ju aldrig med en multiplayer:)(så länge dom lägger ner tid på mp, och sp....)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

fråga fansen värkligen efter Multiplayer?
Tror jag inte.

1
Skriv svar