Nytt rollspel till Playstation 3

Robot
Medlem
Nytt rollspel till Playstation 3

Kommer säker bli grymt bra.

Men ja hade hoppats på att få se en ny Disgaea med aningen bättre grafik och kamera


signatur

Everyday I worry all day

finns redan en trea till disgaea inte speciellt mycket snyggare än de förra dock. Hoppas detta kommer men då måste man ju skaffa ett ps3 också ;/


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Inaktiv

Underbart! Mer "turn based" åt folket.

Inaktiv

Hela tiden matas det ut japanska skitrollspel till PS3, Jag är såå nöjd att jag inte köpte det istället för Xbox360!!


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Det finns knappt några japanska rollspel till ps3. Finns knappt några rollspel alls som är värda att nämna, jag köpte ps3 för att få mer rollspel men än så länge är jag inte nöjd.
Mer rollspel till ps3!

Medlem
Skrivet av xector:

Det finns knappt några japanska rollspel till ps3. Finns knappt några rollspel alls som är värda att nämna, jag köpte ps3 för att få mer rollspel men än så länge är jag inte nöjd.
Mer rollspel till ps3!

Valkyria Chronicles är något du har missat antar jag?

Ett av det bästa rollspelet denna generation.

Sedan har du glömt bort fallout3 och Oblivion. Känns som att du svamlar.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av h93b:

Hela tiden matas det ut japanska skitrollspel till PS3, Jag är såå nöjd att jag inte köpte det istället för Xbox360!!

Förstår inte riktigt vad du vill få sagt med det inlägget... Hatar du japanska rollspel rent allmänt eller de som kommit/kommer ut till PS3 bara? I så fall vill jag fråga vilka bra japanska rollspel det finns till 360 för jag har då inte stött på många ( förutom lost oddysey)

Inaktiv
Medlem
Skrivet av h93b:

Hela tiden matas det ut japanska skitrollspel till PS3, Jag är såå nöjd att jag inte köpte det istället för Xbox360!!

du kan vara ett japanskt rollspel


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Ska bli intressant att se vad de gör med detta. Och till er som tycker att Disgaea har dålig grafik: FY PÅ ER! Grafik är långt ifrån allt, och Disgaea har faktiskt riktigt passande och mysig grafik.

Medlem

Då jag tänker rollspel så syftar jag mer på TItan quest, Neverwinter nights, final fantasy osv. Fallout 3 är sjukt bra men det känns inte riktigt som ett rollspel som jag är ute efter.

Medlem
Skrivet av xector:

Då jag tänker rollspel så syftar jag mer på TItan quest, Neverwinter nights, final fantasy osv. Fallout 3 är sjukt bra men det känns inte riktigt som ett rollspel som jag är ute efter.

Eternal sonata och enchanted arms borde väl räknas i så fall?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar