Nytt Tony Hawk och mer Blur vid E3

Robot
Medlem
Nytt Tony Hawk och mer Blur vid E3

Tony Hawk-spelen dog när S.k.a.t.e-serien kom till jorden Men fixar dom innovativa kontroller, i klass med skate, så kan de kanske komma igen För jag måste erkänna att jag älskade tony hawk-serien innan skate lanserades.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

Helt rätt! När Skate kom ut så dog Tony Hawk. Jag har själv Tony Hawk och Skate och föredrar Skate mer på grund av styrningen med kontrollen.

Medlem

Tony hawk dog efter spel nr.4.

Medlem

Tony Hawk pro skater 2 har 97 på metacritics, säger det mesta.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem
Skrivet av Sc00pii:

Tony Hawk pro skater 2 har 97 på metacritics, säger det mesta.

Roligt spel


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Sc00pii:

Tony Hawk pro skater 2 har 97 på metacritics, säger det mesta.

jepp riktigt bra spela för 9 år sen. Men tony hawk eran dog när skate kom.

Medlem

Haha ännu massa idioter som jämför TH med Skate. SPEL DÖR INTE PGA HELT ANDRA SPEL! De kan bli tråkiga och falla i glömska men de kan aldrig dö pga. att en utvecklare gör något helt nytt, så länge spelen mer eller mindre levererar.

Omg, inse att där finns för stor skillnad. Det enda man kan göra är att tycka olika mycket om spelen. Det är som att säga att PGR3 dog när Halo 3 kom ut.

Får se vad de nya utvecklarna gör. Nu när Neversoft kör på GH-serien. Tror dock att de tagit åt all kritik osv. och gjort något innovativt. Jag som gillar både TH och skate (Självklart på olika sätt), kommer nog tycka det blir intressant med ett nytt TH.


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Trodde det handlade om ett nytt SSX när jag läste Blur, vilken besvikelse

Medlem

THPS2 är ju en klassiker, ett av de absolut bästa spel jag kört, känner fortfarande genuin glädje när jag slänger igång det.

Medlem

Har spelat mycket tony hawk på playstation 1 och provade dom nya på ps3:an nu men dom hade definitivt blivit sämre med åren. Hoppas på en förbättring nu med nästa tony hawk lir

Medlem
Skrivet av xXMarcusXx:

Haha ännu massa idioter som jämför TH med Skate. SPEL DÖR INTE PGA HELT ANDRA SPEL! De kan bli tråkiga och falla i glömska men de kan aldrig dö pga. att en utvecklare gör något helt nytt, så länge spelen mer eller mindre levererar.

Omg, inse att där finns för stor skillnad. Det enda man kan göra är att tycka olika mycket om spelen. Det är som att säga att PGR3 dog när Halo 3 kom ut.

Får se vad de nya utvecklarna gör. Nu när Neversoft kör på GH-serien. Tror dock att de tagit åt all kritik osv. och gjort något innovativt. Jag som gillar både TH och skate (Självklart på olika sätt), kommer nog tycka det blir intressant med ett nytt TH.

tyvärr, tony hawk serien har verkligen DÖTT.

dom kan ju försöka återuppliva den dock, jag tyckte också om tony hawk som fan runt thps2 eran men dom senaste 12389st spelen har ju varit dåliga skämt.
men om dom kan utmana ea skate så är jag för det, det vore bara roligt att ha två bra skatetitlar som man kan varva emellan

Medlem

Varför jämför alla här TH med Skate? Det är två helt olika genrer.

T; Jag vill ha ett nytt Tony Hawks Downhill Jam!!! (med onlineläge)


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

Tony Hawk dör bara ifall dom försöker härma Skate kontrollerna Vem fan vill sitta och spela på ett realistiskt sätt, det var ju 50m combosen som var roliga!!

1
Skriv svar