3D Realms säger hej då

Robot
Medlem
3D Realms säger hej då

hoppas nån tar över duke nu så vi får en uppföljare.

Medlem

Fan då
Jag skulle inte heller vilja att någon annan bara tog över duke, eftersom det inte skulle bli samma spel då. =/

Fan på er 3D Realms! varför gör ni så här mot oss? :'(


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Men vafan! Vad hände med "Always bet on duke"? Ska fan gråta en tår eller två.

Medlem

Adjö, kommer verkligen sakna företaget, många goda minnen har de skapat med sina spel.

Medlem

De kan inte släppas utan 3D Realms.... just not right....


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Nu har vi suttit här i över 10 år och väntat, men likförbannat får vi inte se mer av duke, förjävligt. Hoppas att det fixas på något sätt..

Medlem

Riktigt tråkigt faktiskt

Medlem

http://sikander.shackspace.com/DNF

Några av grafikerna har redan uppdaterat sina portfolios med screens/conceptbilder, nästan allt är "nytt".

Så sjukt jäv*a sorgligt, jag är ärligt väntat sen 1997-98. Fan hände.

edit:

http://talkinrealatyou.blogspot.com/
http://www.squidcakes.blogspot.com/


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

lugn , kommer komma ett duke nukem fps förr eller senare, varumärket är för stort för att bara kastas bort till ingenting.

*host* bara väntar på att EA eller Activision slår till nu med att köpa upp Duke Nukem märket.

Medlem

Frågan är vad fasen dom har sysslat med under alla åren?

Medlem

Detta må låta hur töntigt det vill, men det bokstavligen svider i mitt hjärta när jag ser förstasidan på 3D Realms. Jag är uppvuxen med deras spel och Duke Nukem 3D var det första spelet som jag spelade på en PC.
Ångrar dessutom att jag aldrig reggade mig på forumen då jag ändå har spenderat oräkneliga timmar på att sitta och läsa allt roligt skitsnack som förekom där. Dessutom är det en ytterst hög standard på användarna där.
Mina tankar till alla anställda, hoppas det löser sig till det bättre för varenda en av dem.
Hejdå och tack för fisken, 3D Realms. Det har varit ett nöje att spela era spel.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Kom igen! Synd som fan att 3dRealms lägger ner, då de företaget spelade stor roll i att prägla mina tidiga spelupplevelser.

Men people, Duke är inte död. Always bet on Duke! Han kommer resa sig igen, i annan regi.

Medlem

R.I.P 3dRealms, ni gav mig några fina stunder.
R.I.P Duke, du gör dig nog bäst påminnen från min ungdom, en uppföljare skulle bara skada dessa minnen.

Medlem

Varför ser dom så jävla glada ut på bilden för?

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Varför ser dom så jävla glada ut på bilden för?

Undrar samma sak. Sådär jätteledsna ser dom inte ut, alla ser SKITGLADA UT!

Ungefär som "JAAA ÄNTLIGEN FÅR VI LÄGGA NER OCH SLIPPA DEN HÄR SKITEN!!".

Medlem

Noooooooooooooooooooo

Tragiskt som fan, blir gravöl imorgon.. Minst en för alla åren man väntat på D.N Forever


signatur
Medlem
Skrivet av burkmopp:

Varför ser dom så jävla glada ut på bilden för?

Kanske är en gammal bild? Oavsett så är det är fscked up.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Varför ser dom så jävla glada ut på bilden för?

Fotografen kanske drog ett roligt skämt? De kanske inte vill se deppiga ut på allra sista gruppbilden? De kanske minns alla roliga stunder? Det är jävligt enkelt att flasha till med ett leende även om man är nere...?

Tog förresten en stund innan jag såg ninjahunden längst till höger. Verkar vara en skön arbetsplats.

Medlem

Neeeeeeeej


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Det här känns inte bra.

Medlem
Medlem

Det verkar som om de inte har några kvinnor i arbetsgänget. Kvoteringsreglerna dödade 3D Realms...


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

R.I.P. Forever.

Medlem

Duke Nukem var väl ganska skysst, men jag tycker inte det var något banbrytande. Jag gråter mer över att företaget som var med och skapade Max Payne gått i graven
Hoppas inte det här påverkar ett Max Payne 3.. (Men har för mig något annat företag fått chans att utveckla trean)

Inaktiv

... ! ... >_> .. O_O .. ;_;

Medlem

RIP


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Inaktiv

Hur kan man sakna ett företag som inte levererat på över 10 år? Är inte imponerad av bilderna heller, dom kanske inte hade vad som krävdes för att göra ett modernt spel på 2000-talet?


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Sååå sorgligt... Verkligen en era som går i graven!

*snyft*


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

zsm
Medlem

Men otippat. Duke har ju varit givet vaporware hela tiden

Skriv svar