Före - Efter (plastik)

Inaktiv
Före - Efter (plastik)

Före och efter att doktorn har använt kniven och fått tjockare plånbok.

Resultatet är nästan alltid skrämmande dåligt och det
är väl därför man inte kan låta bli att titta på något
så fullständigt oväsentligt.

Silverstjärna till före-efter på Tom Hanks.

Mjukstartar med några då.

Jocelyn

Burt Reynolds

Rourke

Jackson

Griffith


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Ja där kan vi snacka om att "våldta" sina kroppar.

(psst. Du gillar verkligen pengar har jag förstått? )

Medlem

Den rätta koden för bilder på forumet är:


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Tack Zelaxe höll på att bli galen kom inte ihåg rätt kombination.
Gillar nöjda kunder och att göra business i första hand. Slantarna är en bonus.

Nu vill vi se bilder.........


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

kanske inte före/efter men visst ser de sexiga ut

Likblek och vaxtäckt

Munnen har börjat ruttna lite kanske?

Medlem

Ja vad ska man säga... :/

:/

Medlem

Som homer: In a world gone mad, only a lunatic is truly insane!

Inaktiv

Lite skrämmande att se på. Men alla plastik oprations fall är inte misslyckade. Då skulle inte industrin finnas kvar.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Lite skrämmande att se på. Men alla plastik oprations fall är inte misslyckade. Då skulle inte industrin finnas kvar.

nja, menar, "gör din penis större" pillar finns ju kvar, äfter alla dessa år så :S


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Mission failed...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Ganska naturligt att men opererar sig om man bygger en stor del av sin identitet på hur man ser ut.

Är dock ganska värdelöst att göra just detta då skönhet försvinner med åldern. Bättre att basera sin identitet på något som håller.


signatur
Medlem

Iceguppi: Om man bygger en stor del av sin identitet på hur man ser ut så borde man inte byta utseende från första början, eftersom man aldrig kan veta exakt hur man kommer se ut efter behandlingen.

Skulle snarare säga att man opererar sig om man bygger sin identitet på hur man tror att andra vill att man skall se ut. Dåligt självkänsla angående sin egen kropp med andra ord.

Medlem

Jag tycker att skönhetsoperationer är helt ok, kan tom tycka att det är riktigt bra att det finns och att "industrin" hålls igång av folk som kanske inte nödvändigtvis behöver ingreppen.

...Jaha, varför då?

Jo, dels finns det människor som verkligen behöver ingrepp. Det finns de som föds med missbildningar av olika slag, de som deformeras eller ärras efter olyckor osv, osv.

Sedan ser jag inte riktigt skillnaden på att ändra något man inte är nöjd med på operationsbordet och att skaffa hål i örat, näsan, tungan, läppen eller en tatuering... Jag må inte vilja ha det men förstår att vissa vill se ut så.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs

Ashlee utan näsan är vackert


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Hon var söt


signatur

You can't win the game...

Medlem

speciellt....tröjan!


signatur

Det här är en signatur

Inaktiv

Har opererat näsan fyra gånger själv, en gång på vanligt sjukhus och då hade jag rejält ont + att det inte höll. Sedan tre gånger hos plastikkirurg som var seriös och dessutom konstnär. Då hade jag inte ont alls efteråt men själva ingreppen är rena tortyren. Bedövning biter liksom inte i skiljeväggen etcetera.

Anledning: Boxningen.

I de flesta fall görs ju plastikkirurgi på folk som redan ser bra ut och som har en hjärna som säger något annat beroende på nuvarande omgivning som ständigt pumpar in falska värderingar i skallen på folk. Tyvärr.

Kirurgi på folk som verkligen behöver det är något helt annat det.

Dessutom rent generellt syns det ju så förbaskat tydligt när någon har sträckt skinnet i ansiktet. Det ser enligt mig mycket värre ut än .... ja jag menar ... hellre en Clintan med fårat ansikte än ett sträckt, likgrått sådant. Kolla Rourke till exempel. Bättre utseende kan man knappt ha för vita duken och kolla nu ....


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem
Skrivet av Polish:

Snygg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av unix:

Har opererat näsan fyra gånger själv

va!? gjorde du operationerna själv!?:O:P

nej då skämt å sido, i vissa fall kande vara bra som vissa har sagt tidigare i tråden som ex om man har ett deformerat ansikte.
men för vissa skulle de vara mot lagen att göra skönhetsoperationer ( läs Michael Jackson)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

det är inte riktigt så illa på vissa dom där bilderna eftersom du har valt före bilden på när personen var ung och efter bilden efter operationen när du skulle ha före bilden som dom såg ut innan operation men samma ålder så blir skillnaden inte lika stark förutom kanske Jocelyn då


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Polish:

Ashlee utan näsan är vackert

Fan heller, hennes näsa var av samma typ som min.. blev sjukt besviken när hon tog bort skiten. Gah, BITCH. Sorry kan inte hålla tillbaks det.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Lägger en länk här som man kan förströ någon minut med .....
http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/cat_scary_celebri...


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem
Skrivet av unix:

Lägger en länk här som man kan förströ någon minut med .....
http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/cat_scary_celebri...

[img=http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/maela_romanini.
jpg]

läskigt:O

Medlem

Begriper inte varför dessa personer plastik-opererade sig. De såg väll inte så fula ut innan operationen? Syftet med plastik-operationer är väll att de tycker att de är fula och vill bli snyggare på nåt sätt? Eller?

Inaktiv

I ärlighetens namn om man tittar på operationer på "vanligt" folk så syns det knappt i de flesta fall.

Det är helt enkelt så att dessa kändisar kan lägga mer slantar på att slå ihjäl några trista timmar under farbror doktorns penningstinna nävar.

Det blir för mycket helt enkelt.

Dessutom sitter det som det mesta i hjärnan.

Alltså inte alls bra att ge obegränsade resurser till någon som inte är mogen för det, i detta fall resurser bestående av slantar.


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar