Simpson vs Family guy

Inaktiv
Simpson vs Family guy

Ja...
Helt enkelt vilken serie tycker ni är bäst, själv tycker jag Simpson. Dom har mer.. smarta skämt, fattar ni?
Vad tycker ni?

Medlem

Jag tycker mer om Family Guy, dem har mer sjuka skämt, och jag gillar sjuk humor


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Aldrig hört talas om dom!

Medlem

när de var sesong 4 på family guy var det helt oslagbart. bästa sesongen någonsin av nått program huvudtaget.
efter det tycker jag det har planat ut rätt mycket.

Det är så olika humor så jag valde lika roliga.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Min favvosäsong är andra hos family guy. När det gäller vilken som är bäst, well... tycker att simpsons är lite bersht just nu så family guy får min röst. Men om man jämför dem när simpsons låg på topp så skulle det luta lite åt simpsons då de litar mindre på cheap laughs.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Simsons äger ut Family Guy. Kolla in det här så ser du. http://www.youtube.com/watch?v=rK3QI82FuFE

Medlem

Själv tittar jag inte så mycket på Simpson och Family Guy, men Family Guy är nog roligast av det som jag sett.

Medlem

Egentligen ingen av dem, men måste jag välja så blir det Family Guy.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

The Simpsons är satir i dess högsta form.

Medlem

Jag föredrar The Simpsons men Family Guy är roligt också!

Medlem

familjen simpson, finns det nån mer dysfunktionell familj?:P

jag gillar inte riktigt family guy, humorn känns så...ja, jag vet inte riktigt?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Lord:

Jag föredrar The Simpsons men Family Guy är roligt också!

Samma Här:up:


signatur

You can't win the game...

Medlem

Simpsons är så barnsligt, Family Guy är mer humor.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Simpsons är så barnsligt, Family Guy är mer humor.

Barnsligt? Det är ganska avancerad humor. Det roliga är ju inte det som ligger på ytan, utan alla politiska satirer och liknande. Verkligen inte barnsligt!

Medlem

min röst landar hos stewie och co.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Inaktiv

Jag tycket Family Guy är roligast, dock är Simpsons snäppet bättre oftast

Medlem

I like both!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Simpsons är så barnsligt, Family Guy är mer humor.

Barnsligt...? utveckla gära.

Tycker helt klart simpsons, har älskat serien så länge jag kan minnas.

Medlem

Ingen slår Homer8)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

Båda är tråkiga om man jämnför med One Piece.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Båda har sin egna unika humor. Family guy är som simpsons fast roligare, dock så snor det sina idéer från Simpsons (fanns en youtube video som uppenbart visade det plagierade koncepten.)
Och family guy höll inte längre än 4 säsonger om ni frågar mig, Simpsons är iallefall roligt upp till säsong 17


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Simpsons är så barnsligt, Family Guy är mer humor.

Rätt ironiskt när Family Guys enda humor är i att episod efter episod använda Peter som en lobotimerad idiot som endast beter sig som ett barn.

I övrigt tycker jag båda serier är rätt kassa, men Simpsons försöker iallafall.

Den absolut bästa animerade TV serien är definitivt Futurama.

Medlem

Jag älskar både Family Guy, Simpsons, Futurama, Southpark osv - Jag kan inte få nog.

Varför tvinga sig själv att välja?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Simpsons krossar!


signatur

Meep!

Medlem

Varför välja när man inte behöver!

Inaktiv

Simpsons är helt klart bäst

Fast man har ju sina roliga stunder med Family Guy med men Simpsons vinner i slutet.

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Simpsons är så barnsligt, Family Guy är mer humor.

Tvärtom!
I family guy mest "gay" och "bajs" skämt

Medlem

Helt klart Simpsons som är bäst.

Family guy är dock det bästa av den nya generationen serier där man måste använda mycket sex och så kallad "sjuk" humor för att få ett skratt ur de uttvättade MTV hjärnorna. Simpsons däremot har kunnat vara kul genom 2 hela decenier utan att ta till extrem humor, utan istället har de lyckats smyga in smart samhälls satir och innuendo på ett smakfullt och roligt sätt.

Inget håller ju förstås för evigt och de unga som börjar titta på serier kanske anser att simpsons är för mesigt och att humorn känns torr. De är dock bara offer för den extrema humorns framfart där fysisk komedi och sexskämt regerar, men allt som är extremt är ju förstås också medräknat.

Medlem

Det senaste 5 säsongerna av simpsons har varit dåliga. Men serien har funnits så länge. Och inget slår Family guy;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

South Park...! Jaha, i så fall så får jag väl lov att ta "Lika Roliga" då.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

123
Skriv svar