Tjäna pengar genom att kolla på reklam?

Medlem
Tjäna pengar genom att kolla på reklam?

Vad tror ni?
Än så länge har jag surfat runt efter fakta om sidan och om det är fejk eller inte. Men jag har bara hittat info om att det inte är det, en länk till ett forum på gametrailers.com som jag ställde samma fråga på.

http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=390368&page=1
Själva tråden stängdes (inga fler kommentarer änd e som redan finns där) men flera av svaren överraskade mig, trodde att jag skulle bli avvisad direkt och bli hatad av typ alla... som tur är så blev jag inte bannad eller liknande.

Där trodde de att jag var skaparen av sidan... kolla länken, en kille där sade att han mottagit sni betalning förut, skulle vara felfritt och it makes sense egentligen. Du tjänar alltså pengar genom att kolla på reklam och sidan tjänar sina pengar genom de som annonserar på sidan.
-------------

Och ja, det är min "referral" sida, joina om ni vill men jag chansar på att denna tråden också kommer bli stängd och att de flesta svaren kommer att vara minst sagt,.. skeptiska, kanske har de rätt men jag hoppas verkligen att sidan är for real.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

Låter ju förvisso som en ganska bra deal!

Medlem

Skaffa ett jobb.

Medlem

känns som den där grejen som var inne för några år sedan där man hade en liten ruta med reklam som gjorde attt man fick pengar så länge man satt vi datorn.
så kompisar programerade program som gjorde att musen rörde sig hela tiden. så det lurade reklam grejen att man satt där 24/7 men nå pengar hörde man inte så mycket om senare.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Inte tillåtet här. V.V. läs forumreglerna.

Tråd låst.

1
Skriv svar