Medlem

inte omöjligt jag hade skaffat den för 2 år sedan, då jag var pc gamer..... nu, då jag är Veteran är det inte aktuelt, men alltid kul med nya prylar till dom som fortfarande kör hardcore. 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

1300 för en mus , hahaha det är stört löjligt!!! Jag säger bara Logitech

Medlem

Är nöjd med min copperhead.
Har aldrig varit nöjd med trådlös mus.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag har lite svårt att acceptera det faktum att betygssättningen delvis grundar sig på "en snygg förpackning". Vad i hela friden har det med något alls av användandet av musen att göra? Förpackningen öppnar du och "använder" första gången, sen är det ju musen som uteslutande står i fokus.

Som många säger, 1.300:- för en mus - lite väl magstarkt. Slutade använda min Habu/MS-mus (som förutom de två extraknapparna ser identisk ut) för att den hade problem att läsa på vissa underlag. MX518 är fortfarande favoriten.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Inaktiv
Skrivet av Aftonstjaerna:

Bra miljötänk från Razers sida. Allvarligt talat, vad tänker de på med en sådan sjukt onödig förpackning? De som har råd att betala dessa pengar är ju samma människor som har råd att köpa miljömedvetet och då fäller de krokben på sig själva.

Alla människor kanske inte är intresserade av "miljötänk". Själv är jag efter ett idogt läsande av vetenskapliga artiklar mycket skeptisk till miljö-lobbyn och underviker medvetet "ekologiska" varor. Dock inte sagt att jag tycker att man skall förstöra miljön med gifter, men att dagens populistiska anfallsvinkel på problemet är helt upp åt väggarna.

Medlem

Bytte ut min Deathadder mot en sådan här, ångrar mig inte -- den trackar sjukt skönt. Man får dock se till att ha rätt (hård coh vit) musmatta, annars får man dum-tilt varje gång man trycker på en knapp. "mjuka" qpads funkar INTE.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Den ser ju trots allt ganska mumsig ut

Medlem

Säkert jättebra mus, men först när det kommer något med likvärdig teknik och prestanda i 300-400 kronorsklassen är det värt att köpas.

Medlem

Totalkär i min lachesis, den får nog hålla ett tag till Det verkar mest som att man slänger ut en jäkla massa pengar för funktioner som man ändå inte kommer använda...

Medlem

går den via blåtand kan ja förstå priset men om den går på 2.4ghz bandet kan ja inte förstå så trådlös lr blåtand?

Medlem

Jag tycker att den främsta anledningen till att köra trådlöst är att man slipper glappande sladdar...

Både min och brorsans Razer möss blev riktigt glappa strax efter att garantin gick ut
Det här känns som en intressant mus.

Medlem

Har svurit över mina senaste möss förutom en gammal trådlös mini Logitechmus som slagit sina dyrare trådade och trådlösa kollegor på fingrarna. Musen var för bra och billig. Den finns inte mer att köpa. Synd för mig tills nu.

Razer Mamba är den bästa mus jag provat och köpt på Mediamark för 999 kr och värt alla kronor. Enda skitiga med denna mus är förpackningen. Fick ju gå till You Tube för att se efter hur man packade upp den. Just förpackningen kunde de dra av en hundring på för inte ställer man den i bokhyllan när musen väl är uppackad.


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar