Att jag inte lär mig spara!

Medlem
Att jag inte lär mig spara!

Nu hade jag knåpat ihop ett bra inlägg och sen råkar jag trycka "äpple-r" istället för "äpple-t". R innebär ju reload, medan jag i själva verket ville ha ett nytt webläsarfönster för att kolla en stavning. GRRRR...

Nåja, jag hade skrivit om att jag nu sålt 2 bilder till jobbet. De ska sättas upp på chefens kontor och jag håller på att välja bilder och ramar i detta nu. Svarta träramar med "passepartout" (för övrigt ordet jag skulle slå upp) får det nog bli. Den ena ska vara stor, ca 100x70cm och den andra lite mindre. Enkelt fotopapper, så ramarna måste vara snygga för att lyfta upp och ge den där sista touchen.

Jag har helt fria händer vad gäller motiv och tror att jag kommer hålla mig till det jag kan, en blombild och en landskapsbild. Har ju en vettig nattbild från Pildammsparken som jag säkert visat här i bloggen. Sen funderar jag på att ha nåt enkelt till den mindre, snygg och enkel. Imorgon får jag väl visa vilka bilder jag valde ut om jag lyckats ta ett beslut

Visar några gamla favoriter så länge

#blogg

Medlem
Att jag inte lär mig spara!

Där kom frukten!

Medlem

Haha.. som du har väntat. Jag har inte glömt stjärnfrukten,, jag bara minns den inte när jag är i butiken o handlar. Men när jag gör det ska jag leka lite med blixtarna och sen får vi se vad jag kan komma upp med!

1
Skriv svar