Helgens digitala erbjudanden vecka 19

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 19

Goodie


signatur

Retro.

Medlem

Uppskattar faktiskt denna sammanfattning ni börjat med den senaste tiden. Tumme upp, FZ.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Snyggt och bra sammanfattat. + för det.


signatur

Rawr

Inaktiv

Mycket sjysst! Blir till att kolla upp vad Defence Grid och Universe at War är för något då.


signatur
Medlem

Känner mig sugen på Killing Floor.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av plixness:

Mycket sjysst! Blir till att kolla upp vad Defence Grid och Universe at War är för något då.

http://www.youtube.com/watch?v=Tizbp4nqvt0

Defense Grid
Sött TD

Medlem

Beställde killing floor de e ju löjligt billigt !

Medlem

Undrar om Cryostasis är bra, någon som vet?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Defense Grid är hur bra som helst, och för under 5 euro så måste ni bara inhandla det omedelbums!

Inaktiv

Bara en jävla massa skit spel!

Medlem

Hmm, sugen på Defense Grid, Killing Floor och Universe at War. Vilket är bäst?

Medlem

Defense Grid var ett sjukt roligt tower defense-spel! Har totalfastnat på sista banan bara :/

Universe at War startar inte ens för mig, något "abnormal game exit"-fel får jag på den, tur att det var billigt i alla fall.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Kan jag köpa Defense grid om jag inte har Steam?

nj
Medlem
Skrivet av Sharnaff:

Kan jag köpa Defense grid om jag inte har Steam?

Nej, allt via Steam är bundet till ett konto för den tjänsten och kräver även Steam-mjukvaran för att kunna laddas ner och spelas.
Dock så är det gratis att skapa ett konto och ladda ner Steam.

Medlem
Skrivet av Deragorn:

Hmm, sugen på Defense Grid, Killing Floor och Universe at War. Vilket är bäst?

Killing Floor har ju inte kommit ut än , men jag köptet och väntar ivrigt på 14 maj releasen , blir nog i klass med left 4 dead survival om inte bättre då detta ska man iaf kunna barrikadera sig m.m

Inaktiv

Linux Game Publishing har också rea, dock verkar det endast vara boxade spel. Nämnvärt då en del av oss sitter i Linux med.

http://www.linuxgamepublishing.com/


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:

Linux Game Publishing har också rea, dock verkar det endast vara boxade spel. Nämnvärt då en del av oss sitter i Linux med.

http://www.linuxgamepublishing.com/

Schizo.

Inaktiv
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av DirtyAnders:

Linux Game Publishing har också rea, dock verkar det endast vara boxade spel. Nämnvärt då en del av oss sitter i Linux med.

http://www.linuxgamepublishing.com/

Schizo.

Va?


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Om någon av er gillade Heroes of MM så _måste_ ni köpa King's Bounty. Hur kul som helst. Klart över förväntan och har redan lagt ner över 20h på det.

Medlem

Själv blev det ett inköp utav Defense Grid via Steam. Perfekt tidsfördriv för en liten penning, kan inte göra något annat än att rekommendera!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

nj
Medlem
Skrivet av mr.bear:

Själv blev det ett inköp utav Defense Grid via Steam. Perfekt tidsfördriv för en liten penning, kan inte göra något annat än att rekommendera!

Väldigt underhållande spel, hade provat demot lite innan och var intresserad av det men tyckte 18,99 euro var lite i dyraste laget, 4,75 euro däremot är ju rena stölden för det spelet.

Sedan så är det nedräkning inför #Killing Floors release som gäller nu, här ska det pangas zombies!

Medlem

Defense Grid och Plants vs Zombies blev det i dagens köp och är helt nöjd. Anser att Plants vs Zombies är något bättre än Defense Grid men samtidigt är det dubbla priset (10 euro). Annars kan jag rekommendera Zeno Clash om ni är på Steam-köp-humör. Killing Floor blir nog också grymt.

Medlem

ang: Mass Effect - 33 procent - 19.95 pund

Köpte ME via eastore för 199kr för ett par veckor sen o det är väl billigare än 20 pund. Ett tips bara

1
Skriv svar