Inaktiv
Serie

Startar typ mitt tredje ämne eller nåt.
Tar mig den friheten eftersom jag alltid annars svarar på problem

Bästa serie? Kan ju bli bra tips också om man missat något. Har du inte sett nedanstående så har du definitivt missat en ruggigt bra serie.

Jag drar till med en riktig höjdare:

Band Of Brothers


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Lost är en riktigt bra serie som dock börjat att spåra ur, dessutom så avskyr jag tv4 och alla dess reklampauser så jag tar mig friheten att "införskaffa" avsnitten på andra sätt.

Medlem

Jag har inte tittat på tv de senaste åren, så jag vet inte riktigt vad som går där. Kollar inte så mycket på serier annars heller, klassikerna South Park, Family guy och Simpsons fungerar alltid. Men ska det vara en mer seriös serie är väl Band of Brothers vad jag kan komma på.

Medlem

Jericho tyckte jag var riktigt nice.
Sen var ju Dexter inte någon skit heller~


signatur

gorm streamar ibland!

Inaktiv

Um, svårt val. Tittar på 30Rock, House och CSI (orginalet).


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

Deadwood, no doubt! Band of brothers tätt inpå...

Lost gillade jag i början, likaså prison break... men nu dör serierna mer för varje avsnitt de sänder...

Från
"Oj, vilken skum ö... jag undrar om de någonsin kommer därifrån..."
till
"Who cares?"


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Firefly! FIREFLY DAMMIT! Bästa serien jag sett hands down.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Medlem

Band Of Brothers.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Dexter helt klart, tätt följt av Californication!


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Medlem

Dexter, Firefly, Battlestar Galactica(!), Band of Brothers och Terminator: Sarah Connor Chronicles. Har säkert glömt nån.

Inaktiv

Death Note || Desu nôto


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Dexter!
Friends!

Medlem
Medlem

Jag tycker CSI Miami är en riktigt bra serie, plus att jag kollar på simpsons osv också!

Inaktiv

Bara en serie funkar inte

Inaktiv
Medlem

Prison Break, My Name Is Earl, Band of Brothers.

Medlem

kanske inte tvättäkta serie så sett, men the Simpsons!


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Band of Brothers ! the simpsons, family guy, 30 rock, jericho, SG-1 , Stargate Atlantis, Babylon 5, alla Star Trek,

jag kan fortsätta listan om jag orkade

Medlem

SCRUBS


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Jag måste vara den största Lost freaket ever. Hela rummet är fullt av Lost posters, har alla säsonger på DVD och har kollat igenom dem 2 gånger inkl. då det gick på TV. Kollar igenom varje ny episode av säsong 4 minst två gånger i rad. Sedan deltar jag i stora diskutioner kring Lost.

<3


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Seinfeld, halvtidiga Simpsons, Trailer Park Boys.

Medlem

House, Scrubs, The Unit & Band of Brothers är mina favoriter tillsammans med Dark Angel och Futurama

Edit: Glömde Stargate Atlantis!

Inaktiv

Såg en science fiction serie förut var hon som spelar Laura Croft och Dennis Hopper som spelade i den serien. I rymden. Den var så flummig så den var bra. Gick typ klockan 3-4 på natten hehe. Någon som minns namnet?


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Scrubs och South Park är nog mina absoluta favoriter. Gillar mängder av andra dock.

Medlem

Hause, Heroes, Family Guy och Simpsons.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Glömde SG-1 , Stargate Atlantis, Babylon 5, Battlestar Galactica den nya versionen, Heroes och House.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv
Skrivet av Zerpent:

Scrubs och South Park är nog mina absoluta favoriter. Gillar mängder av andra dock.

Jag trodde att du skulle säga One Piece.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Seinfeld och Band of Brothers


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar