Se partiklar flyga i Colin McRae: Dirt 2

Robot
Medlem
Se partiklar flyga i Colin McRae: Dirt 2

Gillade inte körkänslan i ettan... får se om detta blir bättre. Ser snyggt ut iaf.

Medlem

Verkar lovande.


signatur

Jäh!

Medlem

Grafikmässigt lovande. Men dom måste som sagt fixa körkänslan också som var ett stort skämt i 1an. Sämsta jag någonsin spelat!

Medlem

Skön film. Spelet ser mer välpolerat ut än vad första DiRT gjorde. Som de flesta säger så var körkänslan inte något vidare, men som snubben i filmen sa så har de lagt mer tyngd på bilarna osv. Hoppas verkligen på detta lir. Ser tungt ut.


signatur

<3

Medlem

Vindrutetorkare som äntligen har nån mening

Medlem

Om de fixar känslan i bilarna är jag såld, ettan var hemsk på den biten.

Medlem

Tja, det låter ju bra, i dubbel bemärkelse.

Medlem

Kan bara stämma in i visst klagomål över ettan. För tillbaka den sköna McRae-känslan i åkandet, så blir detta kringplock till grymmare godis.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

grabben är död, släpp serien.

Medlem

Åhhh! "It's gonna be CARNAGE!!"

Ser så jävla ballt ut! Mitt mest efterlängtade spel nu, i think.

Inaktiv

Tror det kan bli ljuvligt.

G25 + Dirt 2. Blir mysigt.

Medlem

Givet köp. Givet köp.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Själv tyckte jag att ettan var mycket underhållande, och körkänslan var det absolut inget fel på i mitt tycke. Visst, det var ingen simulatorkänsla men det har väl egentligen inget spel i serien varit tänkt att kännas som.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Drool *drip* *drip*

Ser otroligt ut, detta måste spelas. Grym kåk CM hade btw.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av Hannu87:

grabben är död, släpp serien.

Se det som en hyllning. Hans namn kommer för evigt leva vidare i rallykretsarna. :heart:

Inaktiv

Ser ut att vara ett grymt spel, om de fixar spelkänslan är det ett givet köp till Ps3an!

Medlem

G25 och Dirt2 kan inte bli bättre om man snackar arkad racing.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag klagar inte på körkänslan i DIRT då den var anpassad efter sådana som mig = medlemåttig datorbilförare

Hoppas de gör ett riktigt spel till PS 3 och inte en portning från Xbox 360.


signatur

Det var detta...

Medlem

Colin har alltid haft sugig körkänsla men nu ser det faktiskt lovande ut, ruskigt snyggt oxå.. När man ser snutten när en evo kommer sladdandes o blir lite slängig ner för backen ser äkta ut. Inte stolpe igenom bilen känslan längre

Medlem

Många som ogillar kärkännslan i DIRT 1. Jag gillar det i alla fall.
2:an verkar AWESOME!

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

Colin har alltid haft sugig körkänsla men nu ser det faktiskt lovande ut, ruskigt snyggt oxå.. När man ser snutten när en evo kommer sladdandes o blir lite slängig ner för backen ser äkta ut. Inte stolpe igenom bilen känslan längre

Körkänslan i Cmr2 var grym, tyvärr gick det nedåt efter det spelet.

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Hannu87:

grabben är död, släpp serien.

Se det som en hyllning. Hans namn kommer för evigt leva vidare i rallykretsarna. :heart:

Japps håller med...
Hans namn finns väl t.o.m på nån kulle i svenska rallyt där han hoppat jättelångt eller vurpat som fasen ... kommer inte på vilket de var...

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

Colin har alltid haft sugig körkänsla men nu ser det faktiskt lovande ut, ruskigt snyggt oxå.. När man ser snutten när en evo kommer sladdandes o blir lite slängig ner för backen ser äkta ut. Inte stolpe igenom bilen känslan längre

Kan bara hålla med... vore väl f*n om de inte ska lyckas snart...

Medlem

Jag måste säga att jag faktiskt stendiggade körkänslan i Dirt. Härligt fartfyllt när man kör med cockpit-kameran.


signatur

Bengebolle

Medlem

Verkar som dom fått till motorljuden jävligt bra, låter riktigt gött!

MFZ
Medlem

d ser ju riktigt snyggt ut... tyvärr kommer det väl suga lika mycket som dirt.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

ser helt awesome ut om dom fixar till körkänslan som många sagt! ettan gick/går inte o spela bra med handkontroll, man måste ha ratt + att bilarna lyfte väldigt för lätt så tappa man greppet på ena ljulet så blev de busken nästa! kunde nästan höra rösten från pendeltågen i huvudet säga "nästa stop BUSKEN" för de gick utför nästan varje kurva om man inte kan banorna utantill. att drifta genom kurvor på grus existerade ju inte förens man kom upp i över 200km/H tycker jag de kändes som! kommer köpa detta iaf gif

Medlem

Förstår inte hur ni kan säga att körkänslan i Dirt 1 var dålig? Ni som säger det sitter antagligen och spelar med tangentbord eller så har ni inte en aning om hur man confar ratten till spelet... Har säkert lirat 100+ racer simulatorer under dom 10 senaste åren och det finns inget offroad lir som slår dirt1.. Efter att ja fixat å trixat lite me ratten så vart det nästan som att köra riktig bil! Oslagbart!

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Förstår inte hur ni kan säga att körkänslan i Dirt 1 var dålig? Ni som säger det sitter antagligen och spelar med tangentbord eller så har ni inte en aning om hur man confar ratten till spelet... Har säkert lirat 100+ racer simulatorer under dom 10 senaste åren och det finns inget offroad lir som slår dirt1.. Efter att ja fixat å trixat lite me ratten så vart det nästan som att köra riktig bil! Oslagbart!

Kan knappast hålla med,
Att köra med tangenterna gav mer inlevelse än med ratten... absoult ingen tyngd i bilarna och direct input såfort man touchar ratten. Dirt 1 hade ingen bra körkänsla överhuvud taget ..

12
Skriv svar