Activision släpper fyra musikspel i höst

Robot
Medlem
Activision släpper fyra musikspel i höst

mjööööööööööööööööööööööööölk. Dessa spel lär företaget tjäna så sjukt stora summor på. Det är ju inte så att de kostar multum att producera.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Medlem
Medlem

hahah skrattretande. Dj Hero är nog främst för noobs antar jag. Tror inte direkt att det kommer slå Fruity Loops.


signatur

<3

Medlem

Ehhhh..........

Värre än EA.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Ska nog seriöst köpa DJ Hero och RockBand 2 :).
Grymt kul att lira någongång ibland...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

urk ... att blizzard går med på detta ...

Medlem

Lär ju sälja i massor allvarligt


signatur

Rawr

Medlem

dj hero verkar ju sjukt lamt men däremot är man ju ett fan av gh så det är alltid kul att se dom producera flera såna spel...

Inaktiv

Jajajajaja börjar bli lite trött på alla dessa extra sakerna så roligt är det inte och mycket roligare att lära sig att spela ett riktigt instrument!!

Medlem

"Det ska sikta på en yngre målgrupp så vi gissar att alla låtar som innehåller svordomar och annat stötande material inte är välkomna"

Låtarna i de andra spelen är ju sensurerade. Och nu för tiden så lyssnar väl alla ungar på skit som spelas på mtv iaf... money, bitches, hoes, drugs

Medlem

DJ-Hero f*n va töntigt
GH är en sak men att sälja DJ spel låter väl lite väl mjölkat, snart kommer väl Sax-hero eller trumbone-hero


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Nu är det lite väl överflödigt med musik spel. DJ Hero? Där går gränsen


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Det här är ju en dålig version av Beatmania, som förövrigt var ett GRYMMT lir. Det enda musikspelet jag verkligen gillat.

Inaktiv
Skrivet av jovviz:

hahah skrattretande. Dj Hero är nog främst för noobs antar jag. Tror inte direkt att det kommer slå Fruity Loops.

Att du jämför dj hero med fruityloops är ju skrattretande. Inte för att FL studio är ett så värst bra musikprogram, men att jämföra det med ett spel är ju inte riktigt rättvist.

Medlem
Skrivet av soundwhale:
Skrivet av jovviz:

hahah skrattretande. Dj Hero är nog främst för noobs antar jag. Tror inte direkt att det kommer slå Fruity Loops.

Att du jämför dj hero med fruityloops är ju skrattretande. Inte för att FL studio är ett så värst bra musikprogram, men att jämföra det med ett spel är ju inte riktigt rättvist.

FL Studio är så bra som man gör det. Är man kass, så blir programmet oerhört begränsat.

Medlem

Låter häftigt att man ska kunna köra flera stycken som ett band. Som Rock Band fast får hoppas att dem här instrumenten håller bättre. Men förstår inte varför dem gör så många olika slags "Hero" spel. Guitar-Hero, Band-Hero och nu DJ-Hero. Det känns nästan som att dem mjölkar spelidén som dem gör med Lego-spelen.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

dj hero ser ju extremt löjligt ut. van halen är väl heller inget band jag respekterar så det verkar ju inte heller speciellt intressant.

Fruity Loops är visst ett bra musikprogram, dock inte så roligt kanske om man inte har plugins och intelligens 8-)

Medlem

mjo, men folk lär sig ju tillslut.

men FL är ju inget dåligt program.
lätt att börja med svårt att bemästra.

1
Skriv svar