Inspärrad i källaren i 24 år

Avstängd
Inspärrad i källaren i 24 år

Norran (min dagstidning)
Aftonbladet

Det där är så sjukt så att det inte finns. När kvinnan var 11 år iscensatte pappan att hon rymde hemifrån och spärrade in henne i källarhåla under huset och höll henne gömd där i 24 år och förgrep sig konstant på henne och hon födde 7 barn under tiden, varav ett dog. Mamman visste inte ens om det.

Barnen är alltså mellan 5 och 19 år och har aldrig sett solen och inte fått någon som helst undervisning.

Hur sjuk i huvudet får man vara? Den här gubben är minst sju resor värre än Englas mördare.

Medlem

Värsta typen av brott i mina ögon...
Jag dör hellre...


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Låter nästan otroligt. Hur kunde han lyckas spärra in henne och 6 barn i 24 år? Och hur kunde han göra detta utanför att någon märkte det? Och så vidare...

Fruktansvärt är det, om det är sant. :/

Medlem

DET ÄR VIDRIGT DÖDA JÄVELN, FYYY F***N!!! Argh,
Blir så jävla förbannad! på människor som "den"


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Avstängd
Skrivet av Mikaelh:

Låter nästan otroligt. Hur kunde han lyckas spärra in henne och 6 barn i 24 år? Och hur kunde han göra detta utanför att någon märkte det? Och så vidare...

Fruktansvärt är det, om det är sant. :/

Det är ju faktiskt inte helt otroligt att han lyckades göra det. Om man kollar på kartan på Aftonbladet så var rummet väl dolt. Det var innanför ett rum som var innanför pannrummet, och troligen gick frun aldrig ner i pannrummet. Sedan antar jag att hon litade på honom. Han sa ju att dottern hade rymt och hade olika "bevis" för det, men chanserna är ändå väldigt stora att hon märkte något under de många åren detta pågick, men antagligen blundade hon för det och jag förstår ifall hon gjorde det. Vem skulle vilja få reda på att ens barn inte alls hade rymt och att ens man hade våldtagit henne under 24 långar år?

Inaktiv

Lite mysko att han mitt i allt släppte av en av "döttrarna" utanför
sjukhuset (hon var sjuk) och därmed åkte fast. Lite medmänsklighet
mitt i hela karusellen.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Han är 75 eller nåt och hon är 42. Hur svårt kan det vara att slå ner honom?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Han är 75 eller nåt och hon är 42. Hur svårt kan det vara att slå ner honom?

Dessutom hade hon 6 barn som kan hjälpa till att slå ned honom. Ytterligare en otrolig grej.

Kanske var hon manipulerad till att acceptera hennes öde? :\

Inaktiv

Josef Fritzl... I hope you never die, you soon dickless sadistic fuck!

Medlem
Skrivet av Kibb:

Josef Fritzl... I hope you never die, you soon dickless sadistic fuck!

Det är såna som han som gör att man själv får sadistiska tankar man vill utföra på honom själv.

Fängelse är inte straff nog för ett sånt äckel.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Youtube-proffs

Båda har ju på något sätt fått ett psykiskt trauma. Både gubbfan och dottern, då hon inte gjort motstånd, kan lova att hon har haft chansen att fly några gånger men inte gjort det, pga att farsan säkerligen har hjärntvättat dottern eller något liknande.

Hur som helst är det så jävla tråkigt när något sånt här händer, tänk på barnen hon föder, dem kan inte må speciellt bra, inte sett ljus eller vart i skogen eller ute i luften.

Tänk även på att hennes egna far är även far till hennes barn, incest leder till ganska genetiska defekter om jag inte minns fel.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Tänk även på att hennes egna far är även far till hennes barn, incest leder till ganska genetiska defekter om jag inte minns fel.

Så nära släktskap - ja, verkligen. :/

Stackars barn. Hur har någon samvete att göra detta under 24 år?! :S

Medlem

En av de värsta historierna jag hört!
Varför de inte rymde: de visste inget annat. man blir ganska skadad av att bo i en källare i 24 år.

Medlem

Incest incest familjefest

Nä såklart är det här hemskt, den där mannen förtjänar inte döden, han förtjänar något mycket, mycket värre.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Youtube-proffs
Skrivet av Greger:

Incest incest familjefest

Nä såklart är det här hemskt, den där mannen förtjänar inte döden, han förtjänar något mycket, mycket värre.

To soon mannen to soon.

Höll mig själv från att säga den där dock!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Greger:

Incest incest familjefest

Nä såklart är det här hemskt, den där mannen förtjänar inte döden, han förtjänar något mycket, mycket värre.

To soon mannen to soon.

Höll mig själv från att säga den där dock!

Jag kunde inte, förlåt mig


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Nu kan de ju i alla fall bli kända och skriva böcker, ge högavlönade intervjuer och sälja rättigheterna till filmen för både bio och tv...

Som det andra fallet med hon... natascha?

ALLT luktar skumt i det fallet, det är inte friska människor vi pratar om varken "offer" eller förövare så det är ingen idé att försöka applicera logik eller försöka förstå varför... en del människor är bara felplanerade i pallet. Stod sist i kön när de delade ut förstånd. Hissen går inte ända upp. Det lyser men ingen är hemma. Mentalt självmål.

"Kan jag försäkra min nya TV här i butiken hos er?! Wow, vilken service, hur kan jag förlora?"


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs
Skrivet av CastorFiber:

Nu kan de ju i alla fall bli kända och skriva böcker, ge högavlönade intervjuer och sälja rättigheterna till filmen för både bio och tv...

Som det andra fallet med hon... natascha?

ALLT luktar skumt i det fallet, det är inte friska människor vi pratar om varken "offer" eller förövare så det är ingen idé att försöka applicera logik eller försöka förstå varför... en del människor är bara felplanerade i pallet. Stod sist i kön när de delade ut förstånd. Hissen går inte ända upp. Det lyser men ingen är hemma. Mentalt självmål.

"Kan jag försäkra min nya TV här i butiken hos er?! Wow, vilken service, hur kan jag förlora?"

Så du menar på att man är psykiskt störd eller har tendenser till det från födseln?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Så du menar på att man är psykiskt störd eller har tendenser till det från födseln?

Ja. Speciellt om din pappa ochså är din morfar och din mamma även din syster.

Alla med stört psyke behöver inte födas med problemen men förutsättningarna är nog där från början.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

De borde ha kunnat rymma ju. Jag garanterar att de har försökt ganska många gånger. Detta är ju helt sjukt!


signatur

4 8 15 16 23 42

Medlem
Skrivet av -{Hunter}-:

De borde ha kunnat rymma ju. Jag garanterar att de har försökt ganska många gånger. Detta är ju helt sjukt!

Var inte så säker, jag tror att de är ganska hjärntvättade som en hel del andra sagt också. Tänk dig själv att sitta inne i 24 år. Oo

Medlem

Undrar vad han kommer få för straff.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Okej det där tror jag inte på. Ett roligt ryckte kanske. Men det har antagligen inte hänt på riktigt


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Personligen tycker jag att det inte är så kostigt att dom inte rymde, Dom visste inte bättre, dom visste nog inte ens vad ett liv är. Är man inspärrad så sen födslen, då vet man helt enkelt inte bättre.

Medlem

Om dem tre barnen inte har sett "världen" under hela sitt liv så kan man ju undra vad som kommer hända med dem när dem kommer ut... Kommer dem kunna leva ett någorlunda normalt liv efter vad som hänt ? tveksamt i mina ögon.

Det känns som det är en själv som suttit inne i ett låst rum för länge när man läser om sådana här saker.

Måste citera smarta aftonbladet.

Citat:

Elisabeth och de tre källarbarnen har tagits om hand av ett team av psykologer. De uppges må mycket dåligt.

Ganska självklart att dem mår dåligt efter vad som hänt... puuh


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem
Medlem

knäppt som bara den...

Intressant med den sista meningen, vad vill de säga?

Skrivet av aftonbladet:

Josef Fritzl, 73, har fått en alldeles egen cell.


signatur

thank you, come again

Medlem

Klassiker


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Klassiker

Har du någonsin gjort ett inlägg som är begripligt?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Avstängd

Tänk er att ni fick bestämma hans straff. Vad skulle ni välja?

123
Skriv svar