Har du ett bra liv?

Avstängd
Har du ett bra liv?

Frågan är alltså: har du ett bra liv, eller rättare sagt: är du nöjd med ditt liv? Ge gärna en motivering också varför det är bra/dåligt.

Medlem

Åtminstone om man jämför med barnen i Afrika. Hade min hälsa varit bättre hade det varit bra.


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

svarade: JA

trotts mina 25år
tycker jag har allt jag behöver.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Röstade på "Åtminstonde om man jämför med barnen i Afrika".

Är till stor del en fråga om att fel simmare tog sig igenom skalet (på fel ägg?) först.

Gillar inte den kropp mina gener har försett mig med.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Jag är mycket nöjd. Men alla har ju sina egna problem, ingen har ett perfekt liv. Jag har det iallafall bra och har allt jag behöver. Får mycket kärlek, har många vänner, prylar, bra hälsa än så länge och kanske lite för bortskämd.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

tog ganska/typ som det är just nu. men snart är det ett ja skulle jag gissa.

har verkligen tagit en 180grader vändning dom senaste åren.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

ganska nöjd kommer aldrig bli helt nöjd och det passar mig


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Just nu mår jag sjukt bra ^_^ ALLTING går som det ska! Var länge sen jag kände mig så positiv som jag gör nuförtiden, men vi får se hur länge det räcker ;>


signatur

Videomupp

Medlem
Youtube-proffs

Har en bra kropp, inga sjukdomar, fast jobb, bra vänner, bra föräldrar och syskon, bra kontakt med världen, en framtidsutsikt.

Men det viktigaste är att GTAIIV kommer om 2 dagar. Då är jag som nöjdast.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Har en bra kropp, inga sjukdomar, fast jobb, bra vänner, bra föräldrar och syskon, bra kontakt med världen, en framtidsutsikt.

Men det viktigaste är att GTAIIV kommer om 2 dagar. Då är jag som nöjdast.

Antingen så lever du 20 år framåt i tiden eller så skrev du fel romerkst tecken...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Jag valde "Ja".

Just nu är det inte så bra, kroppen säger emot på alla möjliga sätt, och jag är sjuk på ett sätt som förbryllar läkarna. Men jag är inte den som klagar över min egen situation, har det för övrigt hur bra som helst, så varför skulle jag?

Medlem

Need moar cash for games!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Medlem

jag klagar inte frisk o väl mående.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem
Skrivet av Exeron:
Skrivet av Polish:

Har en bra kropp, inga sjukdomar, fast jobb, bra vänner, bra föräldrar och syskon, bra kontakt med världen, en framtidsutsikt.

Men det viktigaste är att GTAIIV kommer om 2 dagar. Då är jag som nöjdast.

Antingen så lever du 20 år framåt i tiden eller så skrev du fel romerskt tecken...

haha, tror det blev fel tecken.:D

Själv svarade man Ganska pga av att man inte har
det man vill. Som t.ex. En konsol.:|


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Har kanonjobb och det hjälper till jäkligt mycket.
Egna bolaget går också bra och det hjälper till ännu mer.
Singel med tjock plånbok, kan inte bli mycket bättre.

Än så länge frisk också.

Kan absolut inte klaga.
Tycker dock det är jobbigt att se all skit runt om på klotet.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Livet leker just nu! Ska åka på resa imån med klassen i en vecka, förhoppningsvis körkort den 6 maj, Sweden Rock Festival 4-7 juni och tar studenten den 12 juni. Ser riktigt positivt ut just nu. Det övriga ser också bra ut, så som hälsa, polare, familj m.m. Ekonomin kunde väl varit lite roligare för mig dock, det går åt mycket pengar just nu...

Inaktiv

Klaga kan man verkligen inte! Håller kroppen fungerande och hjärnan intakt.
Och snart släpps ju också GTA! Verklighetsflykt goes 30+ Timmar.
Sålänge som mina brallor funkar och nudlar finns i skafferiet så är jag nöjd.

Medlem

Helt åt helvete. Ska blåsa huvudet av mig, men först ska jag köra igenom GTA 4. Och bli av med skulden!

Medlem
Inaktiv

Jag mår för bra =/

Medlem

Har väl inte särskilt bra liv egentligen, svårt med motivationen som leder till att jag mest glor på TV. Av något skäl är "att undvika jobb" min starkaste drift just nu vilket leder till en mer.. hmm "ambivalent" syn på mitt liv. Jag har även en väldigt bra förmåda som gör att jag kan trycka ner min eventuella ångest till 100%.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Det kunde varit värre. Helst av allt skulle jag vilja ha ca 10 timmar till varje dygn... allt går för fort.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Sen jag träffade min kille har jag allt jag kan önska mig.

Visst är jag lite orolig över hur det kommer att gå att hitta lägenhet och jobb, men livet är ändå helskönt just nu.

Medlem

Jag har allt jag behöver så ja, mitt liv är bra. Det är bara onödigt att drömma om den där lottovinsten man aldrig får, eller tänk om man såg ut som den personen osv, osv. När man inser att det inte är möjligt ändå kan man fokusera på det liv man har istället och göra det bästa av det:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Just nu flyter allt på helt enormt bra, går på komvux 6 timmar i veckan och jobbar 18 timmar i veckan... Får det att gå runt med cashen jag får från CSN och jobbet. Har precis träffat jordens sötaste tjej som får mig att flyta på små rosa moln...

xD

PS. Kan tilläggas att jag såg på deklarationen häromdagen att jag ska få tillbaka 10 lax DS.

Medlem

Jag kunde få högre lön annars är allt perfekt.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Just nu när man är kvar i åttan så är allt frid och fröjd. Nian kommer antagligen sätta stop för det roliga(inga mer skita i läxor dagar). Det som skulle kunna varit bättre är
1. alla människor förstog mig vad jag menar osv
2. Jag kunde ha bott i schweiz
3. Jag kunde ha en Mercedes s 500
4. Att det var självklart att jag kommer jobba inom finanse världen när jag blir stor
5. Kunde ha låtit bli att få ett sår på spel handen höger så att jag inte kommer att kunna spela mer tills det har läkt


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Need moar cash for games!

You don't have to tell me twice. Du borde söka efter rädda barnen sverige om hela din spelsamling är visad på din spellista. Stackars sate


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

123
Skriv svar