Rockstar, CCP och IO Interactive till Nordic Game

Robot
Medlem
Rockstar, CCP och IO Interactive till Nordic Game

Icke tillkännagivet Hitman-spel? Glädjerus! Hoppas det är sant.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Icke tillkännagivet? Nu är den ju tillkännagiven? =P
Förmodar att man syftar på ett officiellt uttalande.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Hitmaaaaaan! wou!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Ett femte Hitman-spel har väl mer eller mindre varit tillkännagivet - oofficiellt sett då - sedan fyran släpptes, med tanke på hur den delen slutade.

Tyvärr är Hitman: Blood Money den enda delen jag har kört igenom, även om jag har lirat de två första utan att ta mig igenom någon av dem. Påbörjade del ett igen för någon månad sedan, och tar det lite som det kommer. Ska ha mig igenom hela serien innan den femte delen får bli inköpt.

Nevertheless, I be happy very much!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:

Ett femte Hitman-spel har väl mer eller mindre varit tillkännagivet - oofficiellt sett då - sedan fyran släpptes, med tanke på hur den delen slutade.

Tyvärr är Hitman: Blood Money den enda delen jag har kört igenom, även om jag har lirat de två första utan att ta mig igenom någon av dem. Påbörjade del ett igen för någon månad sedan, och tar det lite som det kommer. Ska ha mig igenom hela serien innan den femte delen får bli inköpt.

Nevertheless, I be happy very much!

Tredje delen bör du gilla om du gillade stuket i fjärde. För övrigt de två delar jag gillar bäst.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Helmysigt, speciellt Glacier 2. Hitman-serien has never failed to disappoint me.


signatur

Bengebolle

1
Skriv svar