Uwe Boll keeps pushing

Medlem
Uwe Boll keeps pushing

http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=8408

Tycker han börjar bli ganska smårolig faktist.


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag retar mig lite på att det alltid är boxning som han utmanar folk till. Endast pga. att han är duktig på det.

Jag är inte så förtjust i Michael Bays filmer men han har ju iallafall fan så mycket mer klass i dem än vad Uwe har i sina, kan Uwe inte få in det i sin lilla skalle?

Inaktiv

Haha Boll är skön!

Medlem

let's get it on! mina pengar satsas på Boll. Ingen av dem gör anständiga filmer men boll är iaf en skön filur.

Inaktiv

Hehehe

Utmanarna kan ju knappt stå på benen och Boll är en usel boxare, dock bättre än utmanarna som inte kan någonting ehehehe

Alltid skoj att se ultraamatörer boxas, framförallt när man själv boxats i många år


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Mogen?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

jag vill möta han i ringen,

seriöst visst det är lite småkul, men hur nördig kan man vara egentligen, uwe sänker ju bara sig själv med såna här utalanden,

han ska också ha utmanat 5 kritiker på boxning och vunnit alla matcherna, haha fyfan, detta måste jag se

Medlem

Kan ingen ta och utmana honom i K-1 istället?

Medlem

han försöker nog bara få uppmärksamheten ifrån att folk ogillar hans filmer.
I annat fall är han nog knäpp ifall han tar åt sig av att Michael Bay kallar honom "sad person" efter att han kallat honom "fucking retard".
Vet inte exakt vad Michael sa, men om det bara är det ovannämnda är det ju strongt av Michael att han tar det så lätt (iaf utåt).


signatur

thank you, come again

Medlem

Började inte Tonya Harding boxas efter sitt universella nederlag?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

kan inte Jack Thomspon trampa på Uwe Bolls tår? DET är en boxningsmatch jag skulle vilja se!

Youtube-proffs

Uselt om han utmanar dom på boxning.

Typ lika rättvist som jag skulle utmana alla i vem som är snyggast i världen. Inga har en suck!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Boll e skön. Gillar hans filmer faktiskt
Ser fram emot Postal

Skrivet av CastorFiber:

Började inte Tonya Harding boxas efter sitt universella nederlag?

nej hon gjorde hårdporr.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

Boll e skön. Gillar hans filmer faktiskt
Ser fram emot Postal

Skrivet av CastorFiber:

Började inte Tonya Harding boxas efter sitt universella nederlag?

nej hon gjorde hårdporr.

Hårt? Kanske men porr? Njae... 8)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Uwe Boll är ju ett PR-geni. Några oseriösa kommentarer + video så får han återigen nyheter och forumtrådar som diskuterar honom. Go Uwe!

..och gör som jag - signa här: http://www.petitiononline.com/uwelive/petition.html

Medlem
Medlem

Så eftersom Michael Bay inte gillar Uwe så ska Uwe då slåss mot honom? Fan är han 8 eller?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:

Så eftersom Michael Bay inte gillar Uwe så ska Uwe då slåss mot honom? Fan är han 8 eller?

43 år* nemen seriously håller med dig. Han verkar inte ha alla hästarna i hagen.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Problemet med Uwe Boll är att folk tar honom och hans filmer seriöst. Titta på någon av dom utan att leta efter en djup plot och dom är faktiskt ganska underhållande, hell - Dungeon Siege tale är fan en av årets bästa komedier so far!

Medlem

Leave Uwe Boll alone!

Nej, men ärligt talat. Har vi inte gett den här kufen tillräckligt med uppmärksamhet?

Medlem

Jag förstår verkligen inte hur folk kan haka upp sig på han, mer än hälften ser inte ens filmerna (om ens det) och dom filmer han tar sig an har ju knappast någon bra historia... Och man behöver knappast se (vilket inte många ens gör) filmerna ifråga heller.

Han gör vad han vill vilket verkar vara vad många inte gör, och verkar behöva någon att skita på för att känna sig bättre


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar