Fragbite suger!

Medlem
Fragbite suger!

Någon annan än jag som tycker att FB suger? PGA av att alla medlemar verkar vara retards? Så fort man gör ett topic börjar dom skriva onödiga saker.

Jag tipsade dom om ett bra online spel typ 30 sek efter jag hade gjort min topic hade flera skrvit boring dom hade nog inte ens läst vad jag hade skrivit.

Man känner sig ju nästan rädd att göra topics på FB pga av dom otrevliga medlemarna ofc finns det dom som är bra men dom flesta är otrevliga små ungar.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Finns mycket skumt folk ja, men nämn ett ställe där dom inte existerar. Jag har bara 79 i IQ men ändå är jag riktigt skarp! Aningen vassare och snabbare än laser faktiskt. Och det är ju extremt snabbt. Röd laser är nog faktiskt världens snabbaste ljus, till skillnad från stearinljus som är jäääättelångsamt. En gång tände jag ett stearinljus och det tog massor med timmarz för det att brinna klart. Där snackar vi långsamt ljus. Turbolångsamt. Überturbo even.

Inaktiv

Oh just det ja, det är för övrigt inte jättesmart att lägga ut beta-leaks till ett spel i forumet.

Medlem

Snittåldern på FragBite är ju typ 14 år. I alla fall mentalt sett. Man blir dum i huvudet av att spela CS hela dagarna.

Medlem

Är jag den enda som aldrig lirat CS, trots att jag växte upp under "CS-åren" ?

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Är jag den enda som aldrig lirat CS, trots att jag växte upp under "CS-åren" ?

Inte då. När polarna spelade CS så satt jag hellre och gibbade Quake i egen godan ro. Lyckligtvis så fick jag några utav dom att konvertera och aldrig mer gå tillbaka till CS. Det är var min goda gärning här i livet!

Medlem

inte spelet som gör folk dumma det är folk som redan är dumma från början,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Någon annan än jag som tycker att FB suger? PGA av att alla medlemar verkar vara retards? Så fort man gör ett topic börjar dom skriva onödiga saker.

du gjorde inte en onödig topic då?

Skrivet av Hardboiled15:

Man känner sig ju nästan rädd att göra topics på FZ pga av dom otrevliga medlemarna ofc finns det dom som är bra men dom flesta är otrevliga små ungar.

fix'd

the irony motherf.. can you see it xD

Medlem
Skrivet av Kibb:

Finns mycket skumt folk ja, men nämn ett ställe där dom inte existerar. Jag har bara 79 i IQ men ändå är jag riktigt skarp! Aningen vassare och snabbare än laser faktiskt. Och det är ju extremt snabbt. Röd laser är nog faktiskt världens snabbaste ljus, till skillnad från stearinljus som är jäääättelångsamt. En gång tände jag ett stearinljus och det tog massor med timmarz för det att brinna klart. Där snackar vi långsamt ljus. Turbolångsamt. Überturbo even.

Haha
Räknas mitt inlägg nu som onödigt?

Jag tror att hela grejen med FB är att det faktiskt är så grymt många människor som är där, och som det brukar vara ; ju fler människor, desto mer idioter


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Fragbite är sjukt dåligt. Tycker att det mestadels är pga derlas forumpoliser som för att visa sin makt bannar folk till höger och vänster för ingenting.

Forumet är dessutom för stort, det går aldrig att föra en konversation eftersom det är tio gånger så många som bara spammar som de som skriver något vettigt. Vettiga kommentarer drunknar i allt spammande.

Sen så känns det som om allt går ut på att trycka ner varandra dessutom. Kanske blir så när medelåldern är 12 år. Rekomenderar att undvika siten så mycket det går.


signatur
Medlem

Varför börja göra såna här trådar här som hör hemma på fragbite, gå hem igen troll.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det är bara FZ om är BRA!!!8)


signatur

You can't win the game...

Medlem

oh the irony


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Vet ej om jag ska skratta eller gråta över denna tråd.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Vet ej om jag ska skratta eller gråta över denna tråd.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Youtube-proffs

Jag ska inte skratta eller gråta, ska bara passa på och säga, fan trackar ni ner på CS för? spelet är ju utan tvekan det största och kändaste FPS liret i världen?

Ni hatar bara för att ni inte kunde spela det!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av lillaiwazz:

Det är bara FZ om är BRA!!!8)

samtycker.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem
Skrivet av Polish:

Jag ska inte skratta eller gråta, ska bara passa på och säga, fan trackar ni ner på CS för? spelet är ju utan tvekan det största och kändaste FPS liret i världen?

Ni hatar bara för att ni inte kunde spela det!

Nu skrev du fel, det heter inte "största och kändaste FPS liret i världen?"
det heter
"största och kändaste barnvakten i världen?"


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

pissa inte på spel vi gillar så pissar vi inte på spel du gillar beware


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Låtom oss alla pissa på spel!

Medlem
Skrivet av Kibb:

Låtom oss alla pissa på spel!

Varför pissa på spelen... när man kan spela pissspelet?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

HAHA fick 35,000 poäng bara.

Youtube-proffs
Skrivet av Kibb:

HAHA fick 35,000 poäng bara.

Haha, 34282. Men jag kör med laptop TOUCHPAD!

POW!!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

mesigt jag fick 57611 UTAN ATT ANVÄNDA MUSEN!
Okej då, jag ljög om att inte använda musen men likväl så är jag hitills bäst, yay \o/

Han är ganska lättnersupen, fyra öl räcker för att få så att han knappt kan kontrollera sig själv :]


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Youtube-proffs

Men du körde ju fan inte med laptop, dessutom tror jag att kära greger laggade ner sin dator så flashplayern blev skittrög.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Hmm 59,482 poäng nu, fast jag är numera tjej när jag kissar. Dock så stod jag upp, så att det var svårt som fan att träffa kan man ju förstå.

Medlem

44044, sicken vekling! Tål ju ingenting..

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Är jag den enda som aldrig lirat CS, trots att jag växte upp under "CS-åren" ?

När minna kompisar spelade CS spelade jag Rainbow six. Då var det riktiga taktik spel, inget skjutspel där man ta 10 headshot`s utan att man dör.;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Någon annan än jag som tycker att FB suger?

Fragbite?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Hardboiled15:

Någon annan än jag som tycker att FB suger?

Fragbite?

Japp, en förkortning som används frekvent av dom som besöker Fragbite väldigt ofta


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

12
Skriv svar