Wolfenstein-vapen filmat

Robot
Medlem
Wolfenstein-vapen filmat

OP Cannon! XD

MFZ
Medlem

urk, spelet ser verkligen ut som skit


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Inaktiv

"Look out! Particl.. *bzzscht*"


signatur

Jag dömer dig skyldig till ollande till annans död

Medlem

Kanske kul men dom har gått för långt. :'( Inkluderas HITTEPÅ i multiplay spelar ja hellre Q3.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Aldrig förstått charmen med sånna där vapen.. I övrigt så spelet rätt blekt och oinspererat ut.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Medlem

Var det en ny form av BFG man fick se där?:D

Känns lite tråkigt att man inte får smaka på den nya motorn de gjort=/ Ska dock bli kul att spela Wolfenstein igen:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av LocSin:

I övrigt så spelet rätt blekt och oinspererat ut.

Oinspirerat var ordet... Gameplayet verkar stelt och gammalt (de har iaf inte visat något än som får mig att tänka motsatsen än), grafiken inget imponerande och i art-stylen är inget som skriker Wolfenstein precis.

Tror det här spelet floppar rätt hårt. "Rage" verkar bra... men ID borde nog skippat det här. Iaf vad jag tror.

Medlem

Hoppas verkligen att denna film bara visade upp vapnet för om AI på fienden skulle va sådär i det färdiga spelet så verkar det inte så intessant.
Svårt att värdera hur spelet ser ut då filmen i sig var i väldigt dålig kvalite.

Medlem

hm det ser inte kul ut...

Usch vilka stela gubbar för att vara ett spel som släpps nu. Nej, intresset är ju minst sagt svalt..

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av LocSin:

I övrigt så spelet rätt blekt och oinspererat ut.

Oinspirerat var ordet... Gameplayet verkar stelt och gammalt (de har iaf inte visat något än som får mig att tänka motsatsen än), grafiken inget imponerande och i art-stylen är inget som skriker Wolfenstein precis.

Tror det här spelet floppar rätt hårt. "Rage" verkar bra... men ID borde nog skippat det här. Iaf vad jag tror.

Är ju en jävla tur att gamplayet är gammalt, dagens spel är ju helt vrickade med knappar som gör att gubben hoppar över ett staket på något krångligt sätt istället för att man själv gör det med mera.

Nej jag vill ha tillbaka det gamla gameplayet där du hade ett vapen eller flera per siffra, då var det banne mej kul!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Kan inte själv avgöra om det ser bra ut då nostalgin sög ut min hjärna genom näsan medan jag kollade.

Medlem

Jag vill ha detta spel! Körde nyligen RtCW och har blivit så Wolfensteinbesatt!
Känns som om det kommer att bli bästa spelet 2009 (enligt mig) :D:D:D:D:D
Köp,köp, KÖP!

Medlem
Medlem

Helt felplacerat vapen.. man säger inte wow direkt.

S*tan vad kräsna folk har blivit, inte konstigt att wii säljer när det är det är spelen som köps av dem som inte är kräsna (barn och barn... sedan mera barn och barn fast föräldrarna betalar ju iofs). Men okej det var ingen speciellt bra video kan jag hålla med om och grafiken är sisådär.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

1
Skriv svar