Anmäl dig till Starcraft 2-betatest

Robot
Medlem
Anmäl dig till Starcraft 2-betatest

[http://www.battle.net/] är "403 Forbidden" för mig

EDIT:
Det släppte av någon anledning

EDIT2:
Inte mitt fel. Blizzard själva som skrev fel i forumet (de ändrade snabbt...)


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Shimo:

[http://www.battle.net/] är "403 Forbidden" för mig

wth?

Testa http://eu.battle.net istället så skall det nog fungera

Hoppas man kommer med denna gången, kan knappt hålla mig!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

argh måste komma till en dator som har mindre restrikationer

Inaktiv

Ska bli kul, Starcraft är ett grymt bra spel.

Medlem

Fett vore kul att testa.

Medlem
Ei
Medlem

Forbidden

You don't have permission to access /account/management/beta-profile.xml on this server.

varför ska det vara så

Medlem

Testa denna länken istället.
http://eu.battle.net/

Medlem

Jag skapade ett Battle.net konto och försökte signa upp mig för Betan men det funkade inte alls. Stog att jag måste adda minst 1 spel till listan och det går inte att göra i Europa än.

Edit: Såhär står det när jag trycker på Beta Profile Settings - "You need to have at least one Blizzard Entertainment game attached to your account in order to set up your beta profile."

Då tänkte jag "Ok, då addar jag väl min WoW kopia."
Så jag tröck på Add a game och valde "Want to merge an existing World of Warcraft® account?". Valde Europe och det stog -

"Coming Soon!

The World of Warcraft account merge process is not yet available in your region."

Medlem

VIlken mässa?!

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Jag skapade ett Battle.net konto och försökte signa upp mig för Betan men det funkade inte alls. Stog att jag måste adda minst 1 spel till listan och det går inte att göra i Europa än.

Edit: Såhär står det när jag trycker på Beta Profile Settings - "You need to have at least one Blizzard Entertainment game attached to your account in order to set up your beta profile."

Då tänkte jag "Ok, då addar jag väl min WoW kopia."
Så jag tröck på Add a game och valde "Want to merge an existing World of Warcraft® account?". Valde Europe och det stog -

"Coming Soon!

The World of Warcraft account merge process is not yet available in your region."

Lägg till D2, WC3 eller SC istället.

Inaktiv

Undrar om det är lättare att komma in nu när man kör Windows 7 betan, får hoppas det ^^

Medlem

hittar inte cd keyn till varken sc eller broadwar :/

Medlem

"broadwar" är inget spel som Blizzard har släppt iaf :D.

Men det är bara att ge upp för jag hade tänkt att få ta del av sc2 betan!

Medlem

åååh, gief

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Jag skapade ett Battle.net konto och försökte signa upp mig för Betan men det funkade inte alls. Stog att jag måste adda minst 1 spel till listan och det går inte att göra i Europa än.

Edit: Såhär står det när jag trycker på Beta Profile Settings - "You need to have at least one Blizzard Entertainment game attached to your account in order to set up your beta profile."

Då tänkte jag "Ok, då addar jag väl min WoW kopia."
Så jag tröck på Add a game och valde "Want to merge an existing World of Warcraft® account?". Valde Europe och det stog -

"Coming Soon!

The World of Warcraft account merge process is not yet available in your region."

Det är bara WoW som inte funkar. Testa de andra spelen om du har dem.


signatur

Korvspad.

Medlem

Bara att hoppas då


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

anmälde mig och nu e de bara och hoppas på det bästa


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Snälla om det finns en gud låt mig komma in i betan...Amen

Medlem

hoppas hoppas:)!

Inaktiv

Tihi, hoppas jag har lite mer tur än alla andra.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

1
Skriv svar