Bild till poster

Inaktiv
Bild till poster

Jag ska väl gå rakt på sak egentligen. Jag tänkte till min flickväns födelsedag försöka hitta en plats där man kan ta fotograf-bilder på henne och mig som man sedan kan få till en poster, som jag sedan tänkte ge till henne i födelsedagspresent.
Jag hoppas att jag gjord mig förstått på den delen. Dock söker jag ett ställe där man kan göra något sådant lurigt. Men jag har absolut ingen aning vart man kan söka sig till.
Jag bor i Stockholms-området och söker därför hjälp av folk från huvudstaden som kanske har lite koll på just detta.

Om jag varit otydlig är det bara att fråga.


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem
Skrivet av SkruMp:

Jag ska väl gå rakt på sak egentligen. Jag tänkte till min flickväns födelsedag försöka hitta en plats där man kan ta fotograf-bilder på henne och mig som man sedan kan få till en poster, som jag sedan tänkte ge till henne i födelsedagspresent.
Jag hoppas att jag gjord mig förstått på den delen. Dock söker jag ett ställe där man kan göra något sådant lurigt. Men jag har absolut ingen aning vart man kan söka sig till.
Jag bor i Stockholms-området och söker därför hjälp av folk från huvudstaden som kanske har lite koll på just detta.

Om jag varit otydlig är det bara att fråga.

Jag tror att det kostar mer än det smakar att framställa en poster i ett exemplar... Fundera på att förstora upp ett kort istället, man kan göra riktigt stora till bra pris på nästan alla "kameraställen"...
Jag gjorde ett en gång bara för att se hur det blev... helt ok.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Off topic: Är det SkruMp från MZ?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

vad jag vet så måste du då bli fotad först ihop med henne sen ska det här bolaget förmodligen skicka iväg bilden till Tyskland till ett tryckeri (eftersom i sverige finns det tydligen inte sådant för just den sakens skull inte så stort iaf) och sedan få den hitskickad. så det kan ju ta ett tag alltså. samt kostsamt pga storlek och fixa fotograf


signatur

God is dead

Inaktiv

CastorFiber;
Okej okej. Jag hade egentligen bara spawna på idéen. Men då har jag fått lite perspektiv på det hela.

WaltX;
Svar; Ja


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv

Kanske denna sida kan hjälpa dig?

http://www.fotokonst.se/

1
Skriv svar