Din personlighet

Medlem
Din personlighet

Jag är väldigt intresserad av psykologi. Det finns ett test som kallas MBTI. Jag gjorde det en gång på Psykologi A och tre gånger på olika sidor. Alla gånger blev jag INFJ vilket stämmer väldigt bra in på mig. Det mesta stämmer förutom nån grej här och där.

Här kan du ta ett personlighetstest som säger vilken av de olika personlighetstyperna du är. Sedan kan du kopiera detta: http://www.personalitypage.com/ och lägga till din bokstavskombination i slutet +.html. Till exempel http://www.personalitypage.com/INFJ.html
Alternativt: Leta upp din personlighetstyp här.

Någon mer än jag som är INFJ här? ^^

Inaktiv

INFP

in b4 "Det har funnits en sånn här tråd tidigare."


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

^Det nämnde jag i "rösta på ditt parti" tråden old sipmo is old
första ISTP här då, fuck yeah!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Mm. Men ingen har postat i den på typ 2 år + det fanns ingen omröstning. ^^

Inaktiv

^ Only one percent of the population has an INFJ Personality Type, making it the most rare of all the types.

Lite intressant, får se om någon annan har INFJ här då.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Sipmo:

^ Only one percent of the population has an INFJ Personality Type, making it the most rare of all the types.

Lite intressant, får se om någon annan har INFJ här då.

Japp.

*EDIT*
Kollade igenom den andra tråden och hittade en med samma personlighetstyp. ^^ Crenshaw.

Medlem
Inaktiv

The Duty Fulfiller

ISTJ

did I win?

Avstängd

"Do you think it is hard to answer this type of question?"
Yes.

Jag har generellt sett svårt att sitta och svara på sådana här frågor. Därför är det lätt att resultatet varierar från gång till gång. Det är lite störande. Det är dessutom ganska ofta som jag inte kan komma med ett definitivt svar. :/

Hur är det för er? Kan ni svara direkt, eller måste ni fundera?

Hur som helst, först fick jag INFJ, sedan gjorde jag testet igen och fick ENFJ

Det känns ändå som att INFJ passar rätt bra på mig, särskilt punkten om att en INFJ vill ha ordning, men att det inte alltid fungerar:

Skrivet av Testet:

INFJs place great importance on havings things orderly and systematic in their outer world. They put a lot of energy into identifying the best system for getting things done, and constantly define and re-define the priorities in their lives. On the other hand, INFJs operate within themselves on an intuitive basis which is entirely spontaneous. They know things intuitively, without being able to pinpoint why, and without detailed knowledge of the subject at hand. They are usually right, and they usually know it. Consequently, INFJs put a tremendous amount of faith into their instincts and intuitions. This is something of a conflict between the inner and outer worlds, and may result in the INFJ not being as organized as other Judging types tend to be. Or we may see some signs of disarray in an otherwise orderly tendency, such as a consistently messy desk.

Mitt skrivbord och mitt rum är alltid stökigt, men jag älskar att hålla ordning och systematisera och organisera.

Det känns som att INFJ passar mycket bra in på mig på vissa punkter och ganska dåligt på andra punkter. Det finns 16 kategorier, så jag tror att det borde finnas en som passar lite bättre.

Inaktiv

ISFP

Passar utmärkt.

Medlem

ESTJ här =P
First! haha =D

Medlem

Elias: Jag skulle säga att du är uppfostrad rationellt men är en känslomänniska. Det kolliderar lite.

Avstängd

Typ. Jag skulle vilja vara mer rationell och planera mer, men jag brukar ändå inte göra det. Jag tycker att känslor är viktiga, men det känns (observera att jag använder ordet känns, hehe) som att det är en lite svag och vinglig grund att stå på.

Bl.a. så brukar jag inte planera eller ibland ens tänka särskilt mycket i Schackparti, men jag har börjat träna upp mig i det. Jag brukar nämligen spela Schack varje fredag med en annan person. ^^

Det är lite lustigt förresten att 22 % av de som gjort testet här är INFJ.

Medlem

Orkar inte göra testet, men jävligt trevlig är jag iallafall


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

INTJ


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

uhhh fyfan för psykologi säger jaga bara...

Medlem

signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av karbon:

uhhh fyfan för psykologi säger jaga bara...

Psykologi är det mest givande ämnet jag gått i skolan. Redan första lektionen blev jag "psykologifrälst". ^^

ENFJ ->"The Portait of the Teacher"

Extraverted - 89%
Intuitive - 44%
Feeling - 25%
Judging - 44%


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

ENTJ.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

INFJ

vissa punkter går inte riktigt ihop men annars stämmer det in rätt så bra faktist, gjorde testet 3 gånger, fick samma hela tiden

Medlem

Famous people of your particular type
Richard Feynman, Thomas Edison, Leonardo da Vinci, James Cameron


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Medlem

ISTJ fick jag.
tycker inte riktigt allt stämmer dock.

http://www.personalitypage.com/ISTJ.html


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

"Jag hatar att vara nära folk ofta fast jag hamnar alltid i situationer då jag är med folk och är trevlig utåt."

känner igen mig där

säkert nån dator-gen många av oss har


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

ESFP, vet inte hur bra det stämmer.

Citat:

ESFPs live in the world of people possibilties. They love people and new experiences. They are lively and fun, and enjoy being the center of attention. They live in the here-and-now, and relish excitement and drama in their lives.

Nej

Medlem

Blev ESFP och det stämmer ganska bra in på mig tror jag. Hade planerat att sova nu, men kände mig tvungen att göra klart testet vilket medförde att jag gjorde det ganska hastigt, fast som sagt så är jag ganska nöjd med det.

Medlem

INTP
Stämmer rätt bra på mej, tycker jag:

Citat:

Logical, original, creative thinkers. Can become very excited about theories and ideas. Exceptionally capable and driven to turn theories into clear understandings. Highly value knowledge, competence and logic. Quiet and reserved, hard to get to know well. Individualistic, having no interest in leading or following others.


signatur

yolo

123
Skriv svar