Premiärtrailer: Red Dead Redemption

Medlem
Premiärtrailer: Red Dead Redemption

Ser riktigt trevligt ut


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Mer sand och fler hårda män för pengarna!


signatur
Medlem

Ser riktigt snajsigt ut

Medlem

Fyfan, vad jag älskar Rockstar... De vet så hur man skapar känsla. Och jag har längtat efter ett grymt vilda västern spel sedan "Outlaws" för 100 år sen.

Detta kommer bli grymt. Känner det på mig.

Medlem

om de blir som gta IV fast me bättre flyt och samaspel stil kommer jag dansa på hötorget dagen de släpps

Medlem

Nah, det såg tråkigt ut.

Medlem

Hur kunde det om möjligt se tråkigt ut?

Vi har ju bara massa jävla sci-fi shooters, moderna konflikt -shooters, ww2 -shooters och annat bajs.

Men har det någonsin kommit ett riktigt bra Wild West spel, som folk verkligen vill lira? Iaf. så verkar den tunga trenden att ändras och det är kul att se att man försöker göra något sånt här. Då även seriöst.

Inaktiv
Skrivet av -=anders=-:

Hur kunde det om möjligt se tråkigt ut?

Vi har ju bara massa jävla sci-fi shooters, moderna konflikt -shooters, ww2 -shooters och annat bajs.

Men har det någonsin kommit ett riktigt bra Wild West spel, som folk verkligen vill lira? Iaf. så verkar den tunga trenden att ändras och det är kul att se att man försöker göra något sånt här. Då även seriöst.

Håller med dig. Det finns en massa sci-fi, ww2 och annat skit men sällan att det kommer ett vilda western spel. Minns ju gamla goa Outlaws back in the days men det var typ över 10 år sen medans ww2 spel släpps minst en gång i månaden.

Ser najs ut. Kul med ett westernspel!

Medlem

I love the Wild West... and Rockstar!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ser Helt ok ut... Hoppas dock inte de e allt för likt Red Dead Revolver, som ja inte alls tycker va så imponerande.


signatur

PSN: Draobs

Medlem

ser lika stelt och förjävligt optimerat som alla andra rockstar-spel. men dom är ju bra, men fan vad jag stör mig.

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Fyfan, vad jag älskar Rockstar... De vet så hur man skapar känsla. Och jag har längtat efter ett grymt vilda västern spel sedan "Outlaws" för 100 år sen.

Detta kommer bli grymt. Känner det på mig.

ABSOLUT! Detta ser betydligt mer lovande ut än Call of juarez. Utvecklarna på Rockstar är bra duktiga! Kommer bli en galen spelhöst!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Orka ännu en shooter, ro hit Planetside 2 isf.

Medlem

undrar hur länge man måste vänta på PC versionen :/
Lär ju komma en efter de tjänat ihop lite slantar på konsolspelen.

Medlem

Blev inte sugen på spelet när jag kollade på trailern


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fan vad bra det kommer bli. första spelet var ju askul!

Medlem

Rockstar vågar ofta mer än någon annan, tacka vet jag icke politiskt-korrekta spel.


signatur

"All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure" - Mark Twain

1
Skriv svar