Till sommaren..

Medlem
Till sommaren..

Nå, har folket några planer på vad som skall göras i sommar?

Funderar lite men skulle behöva ha lite idéer.

Medlem

Först tar jag studenten, sen jobba, någon festival och troligtvis flytta till Spanien några månader.

Medlem

Jag ska jobba i nåra veckor och efter det ska jag åka till Cypern i två veckor8). Och så ska jag köpa lite spel.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Jag kör igång med en rivstart och drar till Sweden Rock, veckan efter tar jag studenten och sen börjar jag jobba. Mot slutet av sommaren åker jag förhoppningsvis på någon resa tillsammans med några polare.
Mer än så har jag inte hunnit planera in.

Medlem

Jag tar studenten fredagen den 13 av alla dagar...
Men annars så ska jag chilla i sommar, kan vara skönt med lite lugn och ro efter 15 års studerande.

Medlem

Studenten, Sommarjobba på kontor och lapa i solen. Kanske resa någonstans, men någon stor utsvängning blir det nog inte : <


signatur

Videomupp

Youtube-proffs

Blir jobb hela sommaren, i början av Augusti blir det nog en snabb resa till Polen, sedan möjligtvist Kina en snabbis och avslutar skiten i Grekland. TROR jag. HOPPAS jag.

Eller så spelar jag GTA IV.

Eller nee, ja vet inte, beror på vädret!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

bila ner till danmark å köpa lite billig bärs, om jag har orkat fixa körkort (vilket jag förhoppningsvis har )

Medlem

Svettas & Gamea.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Spela spel, spela bas och vandra/klättra.

Medlem

Lata mig, resa någonstans med lite polare hoppas jag. Nån som har tips på nåt okej, rätt billigt ställe? ;p

Inaktiv

Gotland är shysst!

Medlem
Skrivet av Fraizer:

Lata mig, resa någonstans med lite polare hoppas jag. Nån som har tips på nåt okej, rätt billigt ställe? ;p

Ayia Napa, Cypern är riktigt kul och ganska billigt vad jag har hört. Har aldrig varit där själv men alla andra jag känner som har varit där tycker att det har varit helt otroligt kul.
Förhoppningsvis blir det en resa dit tillsammans med några polare om ekonomin tillåter det.

Medlem

Nej tack, mer utomlands åt Grekland/Spanien hållet tänkte jag på.

Medlem

sommarne ska jag jobba.......... fy fan vad deppig man blir, alla andra åker på semester förutom jag, funderar på dra någonstans några dagar i alla fall, blir väl typ gottland eller nåt, bara för komma bort från stockholm

Medlem
Skrivet av Eschricht:
Skrivet av Fraizer:

Lata mig, resa någonstans med lite polare hoppas jag. Nån som har tips på nåt okej, rätt billigt ställe? ;p

Ayia Napa, Cypern är riktigt kul och ganska billigt vad jag har hört. Har aldrig varit där själv men alla andra jag känner som har varit där tycker att det har varit helt otroligt kul.
Förhoppningsvis blir det en resa dit tillsammans med några polare om ekonomin tillåter det.

Cypern låter helt okej, har tänkt på det, men får väl se vad ekonomin tillåter.

Medlem

Ska ner till italien i mittn av augusti, inte så jävla smart då det är hett så in i fucking helvete då, men ska man ha gratis semester är deet att följa päronens tidsplan som gäller. Annars ska jag sommarjobba 8 veckor på universums tråkigaste jobb som dock är jävligt jävligt slappt (altså noll dryghet från chef då han troligtvis är på semester hela tiden).


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Jobba arlset av mig och dra in pengar genom egna företaget (tråkigt och lite jävligt ibland, men mestadels otroligt roligt).

Som pauser får det bli att slita ut bakhjulet på KTM'en på diverse sätt (burnouts och wheelies), cruisa med Porschen (inte min dock, men ge mig 5-10 år så hehe) och umgås med kompisar, brudar, ha filmkvällar, grilla och allmänt softa med en öl i handen.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

sommaren kommer bli ganska händelselös men turkiet i början på
augusti,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jobba


signatur

yolo

Medlem

Ska till Las Vegas och lira poker i WSOP i början på Juli men annars har jag inget planerat. Känner i alla fall för en lugn sommar i år utan det vanliga festivalsupandet. Börjar bli för gammal för sånt

Medlem
Skrivet av q0rra:

Svettas & Gamea.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

sommaren.... jobba med en avhandling, åka till USA, softa, grilla, bada, svettas.... och lira kopiösa mängder GTA4, om jag inte är trött och klar med det redan då!

Medlem

Ska jobba och stå i, kanske vara ledig under student veckan. Bättre att jobba (Har ej betald semester så...)

Medlem

Ta studenten, flytta till Haparanda för att bo ihop med min kille som är från Finland, hitta jobb, studera på distans/folkhögskola (typ), söka till någon journalist/psykolog-utbildning (förhoppningsvis). Mjo... händer en hel del det här året.

Medlem

Hålla så många spelningar med bandet som möjligt, jobba 4 veckor & Chilla faan

Medlem

Cypern låter helt okej, har tänkt på det, men får väl se vad ekonomin tillåter.[/quote]
Jag skulle starkt rekommendera Cypern, helst Fig tree bay eller Agia napa. Har åkit dit 4 gånger, lika bra varje gång.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

borta 6 veckor till Kosova, kanske åka till Albanien också

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Polen

Skrivet av Polish:

Kina

Skrivet av Polish:

Grekland

Skrivet av båtsman:

Spanien

Skrivet av Fille game lover:

Cypern

Skrivet av sno0zer:

italien

Skrivet av Notumforce:

turkiet

A NEW CHALLENGER

Skrivet av erge:

Las Vegas

las vegas äger iofs, have fun
slösa inte massa dollar på nakendanser bara .. fast, du är nog inte lika svag som jag när det gäller dessa djävulens sändebud ..

Medlem

Ska ner till Polen nån gång i Juni. Och resten av sommaren ska jag spela Rock Band med mina polare:D

12
Skriv svar