Vad jobbar ni med?

Medlem
Vad jobbar ni med?

ja ni som jobbar, vad sysslar ni med?

själv jobbar jag med kretskortstillverkning, lite monotont ibland men hellre det än dom tidigare jobb man har haft

Medlem

2:a ring på ett teknikprogram, teoretisk och IT inriktning.

Mycket tunga ämnen (Matematik A-F, Fysik A-B och Kemi A) men det går bra.

Trivs på skolan men maten, ljuset och ventillationen kunde varigt bättre.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Jag jobbar på ett företag som bygger påbyggnads skåp (i första hand) på bilar, och lastbilar. Där är jag på Partnerline, station chef på ettan (chef över mig själv)


signatur

R.I.P The_maxx

MFC
Medlem

systemutvecklare


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Youtube-proffs

Jobbar som Produktionsingenjör på Consilium Fire & Gas.

Skrivet av Consilium.se:

Consilium Fire & Gas is a global safety company focusing on the fire and gas detection segments. We develop, market (through our marketing companies) and deliver advanced safety systems for fire and gas detection.

The overall function of our systems is to protect human lives and assets.

Consilium Fire & Gas is operated, in accordance with the goals set by our owners, to achieve and maintain a leading position on our markets.

Consilium Fire & Gas is organized with specialized marketing companies for each segment of our business. They cover the Marine, Industrial and Automotive industries and they all operate utilizing the same technical platform. As a product owner Consilium Fire & Gas is responsible for providing the marketing companies with highly reliable products with a technical standard that is second to none.

Men söker samtidigt till Polishögskolan, att bli polis är något jag igentligen vill arbeta med.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

glömde nämna att det är på GE Healthcare jag jobbar på, förutom att tillverka kretskort så jobbar jag också som operatör för lödmaskin

Medlem

Första året på samhällsvetenskaplig linje. Efter skolan skall jag bli programmerare var tanken (valt till extra matte för att komma in).


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

IT-Ansvarig.

Ser till att 400 datorer och 30 servrar fungerar som dom skall. (Mac/Win/Linux)


signatur
Medlem

Systemutvecklare.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

i mina öron låter jobbet "Systemutvecklare" som "jag gör inget" vad faan gör en Systemutvecklare?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

jag är elektriker yay

Medlem

Naturare år3, ska plugga i linköping nästa år.

Medlem

Jag är systemtestare för elektroniska vägtullar.


signatur
Medlem

School
Siktar mot att bli fotbolls stjärna om inte det, Någon slags företag som grejar med datorer


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

"ja ni som jobbar, vad sysslar ni med?" read that


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Säljare inom finans och försäkring. Provision is the shit.

Medlem

Jobbar som lagledare (springpojk) på monteringsline på Volvo Torslanda. Inte alltför lugnt jobb kan tilläggas:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

SystemINvecklare!? (känns som jag sysslar med det ibland haha)

Nej men seriöst så förutom studierna och ett litet extraknäck så är jag egen företagare/entreprenör inom design och webb. (a.k.a jag säljer mig själv flera gånger i veckan haha)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

PhD studier i acceleratorfysik. Jag funderar på att bryta av dem med en licc och skaffa ett riktigt jobb istället. Någon som vill anställa en överutbildad civ.ing till något lagom slappt och välbetalt?

Medlem

ingenjör


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

MFC
Medlem

LOL, värsta eliten på FZ.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem
Skrivet av IceMan:

i mina öron låter jobbet "Systemutvecklare" som "jag gör inget" vad faan gör en Systemutvecklare?

hm, svårt att säga exakt vad jag gör i dag men med några korta ord så.. programmering i kombination med design och analys mm av olika tillämpningar för en eller flera givna uppgifter. Jobbade med webbutveckling på mitt tidigare jobb mot en massa företag.

Vet inte vad de andra systemutvecklarna gör men det är ju ett ord som kan betyda mycket.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

lönnmördare

Medlem
Skrivet av DreadX:

lönnmördare

Det är väl rätt betalt ändå? Kan iofs tänka mig att det blir mycket jobb 24/7 mellan uppdragen men det vinner man säkert på när kontot fylls och man får en välbehövlig semester efteråt. Låter som ett jobb i min smak, vem ska man ringa?

Medlem
Skrivet av erge:
Skrivet av DreadX:

lönnmördare

Det är väl rätt betalt ändå? Kan iofs tänka mig att det blir mycket jobb 24/7 mellan uppdragen men det vinner man säkert på när kontot fylls och man får en välbehövlig semester efteråt. Låter som ett jobb i min smak, vem ska man ringa?

You dont call them, they call you.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

finns det fackförbund för lönnmördare?

Medlem

Yrkeskriminell & pluggar på sidan av.

Medlem

låtsas snickare på ett byggvaruhus

ska utbilda mig till väktare eller ordningsvakt om ett år, sedan har jag tänkt fortsätta inom säkerhet, helst utomlands, då lumpen aldrig blev av tack vare regeringens nerskärningar så blev aldrig min barndoms dröm att arbeta inom det militära i utlandstjänst av,

eller inom ett par år kanske ansluta mig till franska främlingslegionären, men det fortfarande något jag forskar vidare om, hur livet är och kommer bli i legionen, vilket ganska uppenbart inte passar alla typer av människor

Medlem
Skrivet av ghoül:

låtsas snickare på ett byggvaruhus

ska utbilda mig till väktare eller ordningsvakt om ett år, sedan har jag tänkt fortsätta inom säkerhet, helst utomlands, då lumpen aldrig blev av tack vare regeringens nerskärningar så blev aldrig min barndoms dröm att arbeta inom det militära i utlandstjänst av,

eller inom ett par år kanske ansluta mig till franska främlingslegionären, men det fortfarande något jag forskar vidare om, hur livet är och kommer bli i legionen, vilket ganska uppenbart inte passar alla typer av människor

Måste man ha nån militär erfarenhet för att gå med i legionen?

Medlem

I den här står allt som man behöver veta för att komma med i legionen.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Skriv svar