F.E.A.R.qul 02' - Spelkonvent i Täby 18-20 april!

Inaktiv
F.E.A.R.qul 02' - Spelkonvent i Täby 18-20 april!

F.E.A.R.qul 02!

Nu är det dags igen! Den 18-20 april hålls F.E.A.R.qul 02', på samma ställe som sist (Föreningsgården - Täby Centrum).

Biljettpriset har höjts med 100% sedan sist - därför tar vi nu den hutlösa summan av 40:- för hela helgen - med sovsal! Nu ingår dessutom en jättesnygg Patch (tygmärke) på köpet! Denna patch fungerar även som entrébiljett, så ha den väl synlig!

Dörrarna öppnas klockan 18.30 denna gång då vi har större möjlighet att undvika förseningar isåfall.

Som senast kommer vi bjuda på alla typer av spel. Ni finner allt från Portal till Guitar Hero, till F.E.A.R. Det kommer även bli one-sittning av skräckspel på projektorduk under lördagsnatten.

Tävlingar blir det också en hel del. Förutom spelturneringar så kommer vi även ha en hel del tävlingar vid sidan om. Tävlingarna kommer ligga då och då under konventet. Bland annat kommer vår mycket uppskattade Jan-Ken-Pon-turnering komma tillbaka. Missa inte allt detta!

Vi kommer även ha en hemlig tävling som ingen får reda på vad det är förrän vid prisutdelningen i slutet av söndagen.

Ni får även mycket gärna ta med egna tv-skärmar, konsoller, spel eller bara handkontroller också :3

..och glöm inte att det är skräck som är huvudtemat, så håll ögonen öppna ;D

Varmt välkomna!

www.fearqul.egetforum.se

Medlem

Det var ni som hade skräckkväll vägg-i-vägg med polishuset, va?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag vill inte vara den som skiter ner hela partajet, men försvinner inte lite av effekten när man är flera som kollar på när någon annan spelar ett skräckspel?

Attans, det här blev post 1337, och jag som tänkte skriva svaret på alla frågor i livet, aja better luck next time för min del


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar