Ny Unreal Tournamnet III-patch släppt

Robot
Medlem
Ny Unreal Tournamnet III-patch släppt

Fick till sist tummen ur och gav UT3 en ny chans efter förra patchen för 1-2 månader sen. Var ju helt dött på servrarna... :/

MFZ
Medlem

kan tänka mig, det e ju ingen fart i spelet.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

@Frux, har ju aldrig varit mer folk än nu... D.v.s. det är massor nu, men FÖRE (titan)patchen var det dött.

Medlem

Härligt! Ni som inte har senaste super packetet: Titan Pack, ladda ner! (Mycket viktigt ).
Men bra update, go Epic!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Jag tror personligen har fler lirare dom äldre Unreal. Ingen riktig känsla i Unreal 3. Släpp lite DLC och mappacks!

Medlem

Väntar fortfarnde på mods, vilket jag personligen tycker gör hela UT scenen.
(Var fan har nya Alien Swarm tagit vägen? dött bra länge på den sidan t.ex.)
Annars kan jag lika gärna köra UT2004 eller Q3.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Enligt Gamespy så finns det just nu 131 servrar och 487 spelare online. Räcker gör det ju men vidare många är det inte... ligger 33:e plats på GameSpy listan:

http://archive.gamespy.com/stats/

Medlem

UT3 har klättrat lite på gamespy-listan nu: Plats 29, 751 servrar och 626 spelare. Skulle dock tro att både antalet spelare och servrar varierar rätt kraftigt beroende tiden på dygnet.

Ska nog ta och testa den nya patchen själv också! Ser lovande ut iaf.

Medlem

Kul att dom inte fixar den största buggen av dom alla. Jag och några andra tusen spelare kan inte komma in på majoriteten av servrarna utan får "Connection Failed". Har en enda vettig server av alla som jag kan lira på, EN! och sen några laggiga piratservrar. Man blir så glad när man för en gångs skulle köpt ett spel


signatur

I'm the best around...

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Enligt Gamespy så finns det just nu 131 servrar och 487 spelare online. Räcker gör det ju men vidare många är det inte... ligger 33:e plats på GameSpy listan:

http://archive.gamespy.com/stats/

Jösses. 131 spelare online nu när jag kollar på morgonen. Räcker inte alls för att man ska kunna hitta intensiva servrar med låg ping. UT3 är en total flopp, synd på en spelserie som annars ligger mig så varmt om hjärtat.

Jag har funderat på att installera UT2004 igen eftersom jag tyckte det var roligare. Men jag har varit orolig för att det inte heller skulle ha några spelare längre. 3206 spelare online just nu, dvs 25 gånger fler. Dags att leta upp skivorna...

Medlem

För mig är UT99 bäst följt av UTIII... fastnade inte för versionerna där emellan. Synd att UTIII passerat många förbi. Men man kan plocka upp det jättebilligt och få massiv valuta för pengarna.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar