Stockholm Maraton

Inaktiv
Stockholm Maraton

Några fler här inne som ska springa Stockholm Maraton? Ska bli riktigt kul det är min första mara.

Medlem

Jag skulle inte komma långt kan jag säga dig...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Nej det gäller att man har tränat ett tag innan man ger sig på en mara

Medlem

Maraton? Jag hade kanske ställt upp om det handlade om ett maragram eller kanske marakilo men ton!? Det är för mycket för mig.

Tänker du spring utklädd till pacman?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Är det mindre än 3 km är jag på

Inaktiv

Jag tar loppet rätt seriäst då jag tränat rätt mycket under vintern. Så ja kommer nog inte klä ut mig. Där emot är det nog en del av de 18000 löparnan som klär ut sig för att uppmärksammas.

Medlem

Maran i sig är väl inte så farlig, beror lite på om man går , springer eller joggar skulle jag vilja säga


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Maran i sig är väl inte så farlig, beror lite på om man går , springer eller joggar skulle jag vilja säga

...eller vilken bil man har?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs

Haha, vad e det för distans vi snackar om här?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Huga, stockholmsmaran verkar hemsk, framförallt om det är lika varmt som förra året. Gbg-varvet får räcka tills vidare.

Skrivet av Polish:

Haha, vad e det för distans vi snackar om här?

42km


signatur
Medlem

jobbigaste är ju hettan o sen den där sega backen vad den nu heter kommer inte ihåg


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

coolt, jag ska också springa göteborgsvarvet. två mil känns som man kan hasa sig igenom utan att ha lagt upp ett alltför allvarligt träningsprogram, men jag vetefan om jag hade tagit mig levande i mål efter en mara. framförallt på asfalt...

Medlem

Sprang en mil plus i lumpen utan att stanna. Har jag hört... för själv minns bara de första 200 metrarna.

Sprang ett mindre lopp på typ en halvmil för något år sedan... kommentatorn kommenterade mig i högtalarna då jag sprang i mål...

Ojoj, han ser väldigt... samanbiten ut!

Antar att det är en eufemism för död på komentatorspråk.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Jag springer göteborgsvaret också. Riktigt kul lopp som ja varit med i många år. Dock satsar ja mer på Stockholm maran i år.

Medlem

Jag brukar bara springa från datorn till toan när jag ska lägga bredband, mer orkar jag inte

1
Skriv svar