Dåliga flygplatser

Inaktiv
Dåliga flygplatser

Läste på en tråd om någon som hade varit i miami och påmindes då om hur dålig deras flygplats var. Vilken är den värsta flygplatsen ni varit på skriv det här nedan för.

Min absolut värsta flygplats jag har besökt var i alla fall miami international airport få se om någon kan slå det


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Måste nog ha varit flygplatesen på Lanzarote. Väldigt varmt och väldigt slitet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Berätta gärna varför flygplatsen var så dålig, vill höra :D.
Har inte haft så dåliga erfarenheter av flygplatser egentligen, men makedoniens är inte en höjdare i alla fall, liten och dålig service ;).

Medlem

En layover i österrike på väg till Istanbul... kanske inte så illa flygplats med folk satte sig brevid och rökade utan eftertanke. Äckligt som fan och ingen förstod mina utbrott vartenda gång en ny idiot hittade mig och rökte på mig.

I usa blir man trött av alla nojjiga vakter som skall rota i allt från skor till mp3-spelare... Jävla el-kejda.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Inte haft nåra probs med någon flygplats so far sen undrar jag vad är det som strular med miami flygplats hur smutt som helst ställe.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Famest:

Berätta gärna varför flygplatsen var så dålig, vill höra :D.
Har inte haft så dåliga erfarenheter av flygplatser egentligen, men makedoniens är inte en höjdare i alla fall, liten och dålig service ;).

dom anställda på skopjes flygplats är idioter, dom tvingade oss att ge dom nånting från väskan

Inaktiv
Skrivet av MaLiBu:

dom anställda på skopjes flygplats är idioter, dom tvingade oss att ge dom nånting från väskan

Va?!

Medlem

Har inte varit på särskilt många flygplatser i länder som har det lite mindre ställt men kan säga att Bryssels flygplats var ett rövhål. Va i helvete liksom, EUs maktcentrum i Bryssel? Vafan tänkte dom med? Hela jävla stället är ju skabbit. Efter bryssel kommer väl helsinki som var apboring men å andra sidan så var ju staden likadan. Huvudstad my ass.

Jag blir för övrigt bara besviken på flygplatser nuförtiden, vad hände med arkadhallen liksom? Jösses bara massa kukade affärer och man får ha tur om man hittar ett internetcafe.
SKÄRPNING!

edit: heathrow är en pissigt planerad flygplats som dessutom är jävligt tråkig. Inte för att det behöver sägas... men ändå.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Moskvas flygplats, satt fast där i över 12h för ca 15år sedan, det var ingen trevlig upplevelse.

Inaktiv

Ingen har ett bra minne av heathrow men jag kan göra en snabb samanfattning av flygplatsen. Lägg gärna till något senare.

+ De har en anställd städare som står inne på herrarnas hela dagarna ut i ända det är LoL.

- Förseningar är 20min+(alla flygplan) får man alltid räkna med när man är där.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Qatar.

extremt smutsiga toaletter, otrevlig personal, dålig engelska.

Kommer aldrig mellanlanda där igen.

Medlem

Flygplatsen Charles DeGaulle är väl riktigt värdelös om man inte kan franska.
Har för övrigt inte flugit mycket, men Detroit, Jacksonville, Amsterdam och Denver var helt ok.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Tycker det har fungerat hyfsat runt om i världen.
Dock i sydeuropa kan det vara lite sjukt.
Råkade vara i Belgrad och Zagreb strax före krigsutbrottet och det,
mina vänner, var inte skoj.
Folk slogs även på planet hehe och min kompis höll på att råka
riktigt illa ut flera gånger. Dessutom var luften så dålig så det var
som att andas svavel


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Värsta: thailands ( jobbiga vakter samt ganska unken)
bästa: mailasias (stavning), riktigt fin flygplats

Medlem

Hurghada är nog en av de sämre jag varit på. Såväl staden som flygplatsen är helt vedervärdiga.

Medlem

Flygplatsen i salzburg måste vara den sämsta jag varit med om, jättedålig information om flygavgångar, terminaler, incheckning osv. Samt näst intill obefintlig personal att vända sina frågor till, dom som väl fanns att fråga kunde knappt engelska och var väldigt fientligt inställda till dom som inte talade tyska.

Medlem

En flygplats som jag däremot måste ge en eloge är Tokyos Narita. Flyget hem hade fått en tidigare avgångstid, vilket vi givetvis inte kollat upp innan, så när vi anlände satt folk redan på planet. Från att vi klev in på flygplatsen tills vi satt på planet tog det 5 (!) minuter - inklusive incheckning av bagage - tack vare springande japaner som ledde oss genom och förbi alla köer och hinder. Effektiv personal.

1
Skriv svar