Filmnytt från Terminator Salvation

Robot
Medlem
Filmnytt från Terminator Salvation

hmm, första gången ett Terminator spel ser riktigt lovande ut... men vad har de gjort med musiken? låter ju som, ja vet inte vad.

Terminator theme låter det ju knappat som, snarare något hämtat från bullerbyn eller pippi långstrump...

Så här ska det låta


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Wanted: WOF i en Terminatorkostym. Hoppas bara det inte är lika enformigt och trist som Wanted bara.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Wanted: WOF i en Terminatorkostym. Hoppas bara det inte är lika enformigt och trist som Wanted bara.

Skjutspel är väl alltid enformiga ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Dom har nog gamla Terminator Temat med nånstans
Ser ganska intressant. Men om det är nåt att ha återstår att se.
GRIN verkar ju minst sagt ha mycket att göra hoppas dom inte glömmer bort kvalite

Medlem

"Ta skydd robot bröder! de skjuter på oss med ak47er" <- sluta bygg robotar av takplåt.

Hoppas det inte bara kändes najs för de körde en tema remix i bakgrunden.

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Wanted: WOF i en Terminatorkostym. Hoppas bara det inte är lika enformigt och trist som Wanted bara.

Tänkte med på wanted / Gears of war när jag såg trailern...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

hmm, första gången ett Terminator spel ser riktigt lovande ut... men vad har de gjort med musiken? låter ju som, ja vet inte vad.

Terminator theme låter det ju knappat som, snarare något hämtat från bullerbyn eller pippi långstrump...

Så här ska det låta

Bästa filmmusiken!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Medlem

Det ser riktigt bra ut.


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar