Bachelorette party

Medlem
Bachelorette party

JÖSSES!
Ja jag var inte helt oförberedd men i morse stormar 10 galna brudar lägenheten med tjo och tjim. Min sambo var helt groggy, trött efter en veckas arbete, men ingen rast och ingen vila. Här ska det bli fest och möhippa!!!
Jag smög ut med hunden (och kameran) och lät dem väcka henne ifred. Trots allt är det ju en fest för tjejerna Jag kom tillbaka till dukat frukostbord och de hade köpt med sig frallor pålägg juice i mängder och sist men inte minst.. CHAMPAGNE!! hehe.. halv nio på morgonen står jag med ett champagneglas i handen och kisar nyvaket ut över lägenheten. Inte helt dumt faktiskt men jag tror inte jag ska göra det till en vana.
Jag sms'ar till en polare o säger att jag har tio tjejer i min lägenhet klockan halv nio på morgonen... han kontrar med att han har en hårig tjej i sängen.. han syftade på hunden

Min sambo hade i förväg fått en lista på saker som hon skulle packa ner, men eftersom hon vägrat och tjejerna redan från början fattade att hon inte skulle ställa upp så har de snällt nog tagit med allt man kan behöva en sån här dag, nämligen cowboyhatt, små små hotpants, nödproviant ?? och lite annat kul.
De hotar med att hon ska hoppa fallskärm men vad de faktiskt kommer göra vet jag inte, nästa inlägg får avslöja hemligheterna kring detta

Här kommer i alla fall en bild från morgonen och min ganska nyvakna men mycket glada sambo iklädd cowboyhatt dagen till ära:

Nu ska jag ut i solen, hoppas ni får en grym dag!!

SENASTE NYTT: Sambon ringer från nån bensinmack i Landskronatrakten där hon blivit dumpad med uppgiften att samla in äktenskapstips från folk som är i närheten. Hon ska sedan enligt uppgift bli hämtad av någon hon inte känner

EDIT: Här var de under en del av dagen och alla kunde varmt rekommendera SOMMARRODEL ni vet en livsfarligt snabb bana sittandes på en släde med enbart en spak att styra och bromsa med. Tjejerna hade i alla fall en grymt skön dag med många skratt och några skrapmärken
[http://www.sydalpin.se/]

// Manuel

#blogg

Medlem
Bachelorette party

Haha, då får man önska henne lycka till!

Hahaha, stackars Linda

Medlem

Ja ni... haha hon lät inte glad när hon ringde fast roligt är det nog ändå!

Antikvitet

Hon klär ju i cowboyhatt i alla fall, saknas bara ett halmstrå. Pröva att ge henne Red Dead Redemption så ser du om hon fastnar.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Haha... jag är inte säker på att jag vill ha min fru iklädd cowboyhatt förutom vid speciella tillfällen
Däremot är jag sugen på att ge mig själv en dos knallpulver och ska nog köpa Red Dead så fort jag hittar ett beggat ex.

1
Skriv svar