Förbjuda abort?

Inaktiv
Förbjuda abort?

Jag tycker självklart att vi ska ha ett totalförbud mot abort. Jag har tre anledningar till min åsikt:

1. Att bli med barn är en välsignelse av gud. Om en tjej blir med barn så var det guds verk och han har en plan för barnet. Det finns med andra ord alltid en mening med att en tjej blir med barn. Detta gäller även vid våldtäckt varpå abort inte ens ska vara tillåtet då. Gud straffar inte bara kvinnan som begår aborten utan alla svenskar, därför är det viktigt att förbjuda det.

2. Nationens intresse går alltid före kvinnans intresse. Vår nation behöver många barn som när de växt upp kan bli soldater som skickas ut i krig mot andra länder och folk. Det är ett måste om vi ska kunna exploatera andra delar av världen.

3. Jag hade lite svårt att få tjejer när jag var mindre. Jag blev då avundsjuk på alla killar som hade sex med tjejer, något jag också så gärna ville ha. Därför är det ett bra straff åt de tjejer som har sex och blir med barn oplanerat. Om inte jag fick ha kul så ska inte någon annan få ha det heller.

Nu vet ni alla argument som finns till att abort ska förbjudas. Vad tycker ni?


signatur
Inaktiv

Fel på alla punkter.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

För mig är abort = mord. Det är som du säger att barnet är en välsignelse av gud. Folk tar inte saker å ting på allvar. Kvinnor som knullar runt, njuter och råkar bli med barn och sedan mördar det. Det är för sjutton ingen lek heller, man måste lära sig att ta konsekvenserna!

Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om abort när det gäller våldtäkt, vad säger ni?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

nej.

Att vara imot abort känns välldigt år 1411.

får man runka? det är ju isf mord på miljarder, samma när du får mens.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Sluta nu! FZ varken kan eller kommer att kunna ändra Sveriges regler.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Jag är helt för abort. Jag ser mycket hellre att barnet försvinner innan det är fött än att barnet föds av en förälder somegentlinge inte vill ha det.

2. Jag hoppas verkligen att du skojar..

3. Men seriöst...

Vila i frid

För att undvika massdiskussion/bråk som brukar dyka upp av dessa trådar rekommenderar jag dig att skriva detta i din blogg istället.

Tack.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar