Dragon Age blir analogt

Robot
Medlem
Dragon Age blir analogt

Ser detta både som positivt och negativt. Jag ser fram emot spelet, men nu börjar det bli en jäkla massa hype. Ifall spelet inte lever upp till det man har sett på deras filmer och intervjuer så blir jag jäkligt besviken.

Medlem

BioWare är ett av de där rätt speciella företagen som ofta lyckas leva upp till all hype, så vi är nog rätt säkra ur det perspektivet. Det var min femma, det.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

härligt med penna & papper rollspel


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Suveränt.! Bioware stiger i min aktning,. Mer PnP åt folket.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Kewl. Köpte nya tärningar förra veckan. Kanske man får användning för dom.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Det var många år sedan man spelade med penna & papper c:a 20 år sedan. D&D, Mutant & Starwars var mina favoriter! Vilkar var era?

Inaktiv

Mutant spelade man ofta som ung, roligt även fast man var oseriös. Bryr mig dock bara om PC spelet, ser helst att det är optimerat och bugg städat, men bara det är mycket att fråga om nu för tiden.


signatur

The definition of insanity?

1
Skriv svar