Ny videodagbok från Star Wars: The Old Republic

Robot
Medlem
Ny videodagbok från Star Wars: The Old Republic

Undrar om dem kommer ha med några kända planeter eller om de bara hittar på egna nya?

Medlem

Jag har inte varit så intresserad av The old republic förns jag såg denna video. Jag har inte direkt lagt ner tid på att ens läsa nyheterna om spelet o så då dom första bilderna inte var så lockande. Jag hoppas mer på Stargate.

Medlem

Korriban finns med i SW loren.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av reVVe:

Undrar om dem kommer ha med några kända planeter eller om de bara hittar på egna nya?

Alla planeterna finns sedan tidigare, i antingen filmerna, spelen, böckerna, serierna eller en kombination.

Medlem

Alla planet som visades i videon finns med i Star Wars universumet sen innan.

Medlem

THOSE TEETHES

Medlem

Blir såklart ett köp, Bioware klantar sig inte.

Inaktiv

Jag antar att alla planeter som kommer med i spelet härstammar från SW originalfilmerna eller EU (Expanded Universe). Därmed inte sagt att de inte har någon frihet då många av planeterna är sparsamt dokumenterade, t ex Nal Hutta. Den riktiga snackisen är ju huruvida Coruscant kommer med i spelet och i så fall hur den implementeras.
För er som är intresserade så kommer det uppdateringar på spelets sida varje fredag.

Medlem
Medlem

Jag är väldigt intresserad av det här mmo spelet och om det är några som kan slå Blizzards jätte world of warcraft så borde det vara Bioware med det här spelet. Jag har jämt tyckt att Sci-fi passar bättre än fantasy i mmo spel eftersom du får så enormt mycket större möjligheter i en sci-fi värld.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Längtar efter detta spelet.

btw, vilka "speciella" personer det var

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Längtar efter detta spelet.

btw, vilka "speciella" personer det var

utspelar sig inte detta spelet sig innan någon utav filmerna, om så är fallet så lär nog möjligtvis bara Yoda finnas med då har är Über-gammal, resten är inte ens födda typ.

Medlem

Tror inte det kommer finnas med någon från filmerna då det utspelar sig tusentals år före filmerna utspelar sig.

Den enda chansen att man ska kunna känna igen någon är förmodligen om det finns någon från KOTOR som överlevt men det är nog också tveksamt eftersom det gått några hundra år efter det.

Sen planeterna lär ju vara desamma men kommer nog se väldigt annorlunda ut.

Var inte alls sugen på spelet efter de första screenshoten jag såg men efter att sett alla filmerna så orkar jag knappt vänta på att det släpps

Varför måste varenda spel (populärt mmorpg) ha enormt stora miljöer? man bor inte i en sal med taket 40 meter upp och där man kan knöka in 2000 taurens -_- tacka cabal för att de i alla fall håller sig till mer realistiska miljöer.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Vore skojsigt me ett Star Wars spel där du får lira som Yoda när han är en padawan:)<3


signatur

I Feel The Need... The Need For Speed

1
Skriv svar