Speltoppen i april

Medlem
Speltoppen i april

Vart är The Sims liksom? =(


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Verkar rätt vanligt nuförtiden att stora PC-titlar toppar i början och dalar snabbt därefter.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

oj, typ bara ett Xbox360 spel med å det var på plats 11?

gött att Cod4 fortfarande säljer bra till ps3, roligt att lira bojaa ;P


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

oj, typ bara ett Xbox360 spel med å det var på plats 11?

gött att Cod4 fortfarande säljer bra till ps3, roligt att lira bojaa ;P

Reagerade faktiskt på samma sak, lite märkligt att prev-gen spel fortfarande säljer mer än denna generationens konsolspel.

Medlem

Lite häftigt att CS fortfarande säljer så bra efter alla år, Release: 2000-11-09, inte för att jag själv är förtjust i det längre men ändå.

Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av rolle90:

oj, typ bara ett Xbox360 spel med å det var på plats 11?

gött att Cod4 fortfarande säljer bra till ps3, roligt att lira bojaa ;P

Reagerade faktiskt på samma sak, lite märkligt att prev-gen spel fortfarande säljer mer än denna generationens konsolspel.

Att kalla CoD4 för prev-gen är väl ändå att ta i, jag menar, CoD WaW kör ju med samma motor och i min mening är det få spel som kommer upp i samma grafiska nivå som CoD4.

Medlem
Skrivet av Arvid:

Lite häftigt att CS fortfarande säljer så bra efter alla år, Release: 2000-11-09, inte för att jag själv är förtjust i det längre men ändå.

Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av rolle90:

oj, typ bara ett Xbox360 spel med å det var på plats 11?

gött att Cod4 fortfarande säljer bra till ps3, roligt att lira bojaa ;P

Reagerade faktiskt på samma sak, lite märkligt att prev-gen spel fortfarande säljer mer än denna generationens konsolspel.

Att kalla CoD4 för prev-gen är väl ändå att ta i, jag menar, CoD WaW kör ju med samma motor och i min mening är det få spel som kommer upp i samma grafiska nivå som CoD4.

Nu tänkte jag snarare på alla playstation 2-titlar, eftersom CoD 4 fortfarande är den här generationens spel.

Men spelbolagen lär ju vara glada över vad folket köper.

Inaktiv
Skrivet av rolle90:

oj, typ bara ett Xbox360 spel med å det var på plats 11?

Herregud. Skulle gärna vilja se hur många spel det gäller också. Det kanske rör sig om 500-1000 sålda spel som kan röra runt i listan. Jag är ingen Fanboy men tidigare låg Playstation 3 nere på 18 plats.

Som sagt, listorna ser helt olika ut. Kanske skulle vara bättre att se speltoppen i hela världen istället.

Medlem

Verkar vara många som fortfarande sitter och trycker på en Ps2a, speciellt nu när dom sänkt priset ner till 999 (eller vad det ligger på..)


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Varför står Mario Kart Wii som ny? Det släpptes ju för över ett år sedan.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

När OPF:DR kommer då fan:P

Medlem
Skrivet av Herbert:

Varför står Mario Kart Wii som ny? Det släpptes ju för över ett år sedan.

Kanske för att det är nytt på listan?


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Det verkar som att L4d gratis helgen satt sina spår.


signatur

Rawr

1
Skriv svar